Fiege logo

HR generalista

Állás részletei

  • Cég neve

    Fiege

  • Munkavégzés helye

    Magyarország,Pest,Szigetszentmiklós, Bevásárló utca 1.

  • Egyéb juttatások

    • Mobiltelefon
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Fiege

HR generalista

Szeretnél olyan cégnél dolgozni, ahol felismerték, hogy a HR kulcsfontosságú terület a cég sikeréhez? Akkor csatlakozz hozzánk! A FIEGE vállalat egy 1873-ban alapított családi vállalkozásból nőtte ki magát egy világszerte 23 000 főt foglalkoztató nagyvállalattá. Magyarországon a Fiege Kft. az elmúlt 16 évben az egyik vezető szerződéses logisztikai céggé fejlődött.

Folyamatosan fejlődő és bővülő HR csapatukba keresünk HR generalista kollégát Szigetszentmiklósi (M0 mellett) és Budapest (XXII.kerület) Harbor parki munkavégzéssel.


Főbb feladatok, munkák

  • Toborzási-kiválasztási projektek teljes körű menedzselése (nagyobb részt fizikai állomány területén)
  • Munkaviszony létesítésével, megszüntetésével kapcsolatos ügyintézés, új belépők integrálásának és beilleszkedésének támogatása
  • Munkajogi dokumentumok naprakészen tartása: munkaszerződések készítése, HR szabályzatok és tájékoztatók előkészítése
  • Cafeteria, munkaidő nyilvántartó, ösztönző és bónusz rendszerek felügyelete, azok fejlesztésében közreműködés
  • Elektronikus jelenléti rendszer kezelése, bérszámfejtés előkészítése, koordinálása, kapcsolattartás a külsős bérszámfejtő céggel
  • Szabadságok, táppénz, utazási költségtérítések és egyéb elszámolandó tételek feldolgozása
  • HR kontrolling, riportok készítése
  • Személy – és munkaügyi nyilvántartások naprakész vezetése
  • Éves munkaügyi nyilatkoztatásokban való részvétel
  • Foglalkozás-egészségügyi nyilvántartások vezetése
  • Kapcsolattartás munkavállalókkal és partnerekkel
  • Általános adminisztratív feladatok ellátása


Az álláshoz tartozó elvárások

  • 1-3 év hasonló területen szerzett tapasztalat, örülünk, ha foglalkoztál korábban fizikai munkaerő toborzásával is
  • Aktív angol nyelvismeret (ami azt jelenti, hogy be tudsz csatlakozni egy nemzetközi hívásra, és aktívan részt tudsz venni benne)
  • Jó kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
  • Igényesség és pontosság az elvégzett munkával kapcsolatban
  • Terhelhetőség
  • Önálló munkavégzés
  • Microsoft Office csomag megfelelő ismerete
  • B kategóriás jogosítvány


Amit kínálunk

  • Egy összetartó, egymást támogató csapat tagja lehetsz;
  • Fejlődési lehetőséget biztosítunk számodra egy nemzetközi, stabil hátterű vállalatnál, ahol hosszútávon számítunk szakértelmedre;
  • Tömegközlekedéssel vagy gépjárművel érkezel? Mi támogatjuk a munkába járásod. Autó esetén pedig ingyenes parkolóhelyed lesz;
  • Havi 6 nap Home office lehetőséget biztosítunk;
  •  Az „elengedhetetlen” napi kávék mellett heti gyümölcsnapokkal, őszi vitamincsomaggal, húsvéti/karácsonyi ajándékcsomaggal (és még sok mással) várunk;
  • Wellbeing megoldásunk során térítésmentesen veheted igénybe a partnereink által kínált sportolási alternatívákat (kondi, úszás, foci);
  • Remek hangulatú céges rendezvényeinken lehetőséged lesz jobban megismerni a többi területen dolgozó kollégát is;
  • Szakmai vezetőddel egyeztetett képzéseken vehetsz részt;
  • Biztosítjuk a munkavégzésedhez szükséges munkaeszközöket (laptop, mobiltelefon).

Álláshirdetés jelentése