BECK AND PARTNERS Kft. logo

HR Generalista

Állás részletei

  • Cég neve

    BECK AND PARTNERS Kft.

  • Munkavégzés helye

    Budapest

  • Egyéb juttatások

    • Nyelvtanulás támogatása
    • Egészségbiztosítás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

BECK AND PARTNERS Kft.
Partnerünk több mint 10 éve irodai megoldásokat szállít ügyfeleinek: informatika és irodatechnika, iroda kialakítás-felújítás-belsőépítészet, valamint üzemeltetés-karbantartás fókusszal.

Otthonosan mozognak azokon a területeken, amelyek elengedhetetlenek a modern, minden igényt kielégítő irodai munkahelyek létrehozásához.

Bővülő csapatukba keresünk új munkatársat az alábbi pozícióba:

HR Generalista

Főbb feladatok, munkák:

  • Különböző pozíciókhoz tartozó profilok kialakítása,
  • Álláshirdetések elhelyezése különböző csatornákon,
  • Interjúk megszervezése, lebonyolítása,
  • Jelöltek feldolgozása, értesítése a kiválasztási folyamatról,
  • Részvétel a be-kiléptetéshez kapcsolódó munkaügyi adminisztrációban,
  • Közreműködés egyéb HR folyamatokban, pl.: képzések menedzselése, teljesítményértékelések adminisztrációja, béren kívüli juttatások rendszerének fejlesztése, dolgozói elégedettségmérés eredményeinek feldolgozása stb.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Főiskolai vagy egyetemi végzettség,
  • Különböző szellemi pozíciók toborzásában szerzett minimum 1-3 éves tapasztalat,
  • LinkedIn gyakorlatias használata a toborzásban,
  • Csapatjátékos, együttműködő személyiség.

Amit kínálunk:

  • Pozícióhoz illeszkedő bérezés,
  • 13.havi bér céges éves eredménytől függően,
  • Medicover egészségbiztosítás próbaidőt követően,
  • Rendszeres utalás SZÉP kártyára,
  • Nyelvtanulás támogatása meghatározott pozíciókban,
  • Képzéseken, konferenciákon való részvétel,
  • Minimum havonta egyszer céges program,
  • Gyümölcsnap heti rendszerességgel,
  • Ingyenesen fogyasztható üdítő, kávé, tea az irodában,
  • Családbarát munkahely.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Angol nyelv alap szintű használata,
  • B kategóriás jogosítvány, vezetési tapasztalat.

Állás, munka területe(i):

  • HR, Munkaügy
  • HR adminisztráció
  • HR generalista, Specialista
  • Toborzás, Kiválasztás

Egyéb információ:

  • Munkavégzés pontos helye: Budapest, IV. kerület (2024. 09-től a X. kerületben).
  • Munkaidő: Hétfőtől péntekig 08:00-16:30-ig (rugalmasan alakítható, home office heti 2x betanulást követően).
  • Amennyiben álláslehetőségünk felkeltette érdeklődését, küldje el számunka bérigényét tartalmazó magyar nyelvű önéletrajzát az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!

Álláshirdetés jelentése