Saint-Gobain Hungary Kft. logo

HR Generalista - adminisztráció

Állás részletei

  • Cég neve

    Saint-Gobain Hungary Kft.

  • Munkavégzés helye

    Rugalmas munkavégzési hely - Budapest, Heves megye, Pest megye

  • Egyéb juttatások

    • Céges autó
    • Mobiltelefon
    • Egészségbiztosítás
    • Élet- és balesetbiztosítás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Mobiltelefon
    • Céges autó
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • >10 év tapasztalat
    • Főiskola
    • 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Beléptetéssel és kiléptetéssel kapcsolatos munkaügyi dokumentumok elkészítése (munkaszerződés, nyilatkozatok stb.), ezekkel kapcsolatos folyamatok koordinálása
  • Bérszámfejtési folyamat koordinálása a törvényi szabályozásnak megfelelően, kapcsolatot tartva a külső szolgáltatóval
  • Munkavállalókkal kapcsolatos adatbázisok kezelése, havi, éves és ad-hoc riportok készítése, egyeztetése
  • Munkaügyi adminisztráció (pl. bérelőleg, letiltások, igazolások kiállítása)
  • Munkaügyi nyilvántartások vezetése, szoros együttműködés a bérszámfejtő céggel
  • Adatszolgáltatások, kimutatások és statisztikák készítése
  • A munkaügyi dokumentációk szkennelése és a személyi mappákba történő lefűzése
  • Orvosi alkalmassági ügyek intézése
  • Munkahelyi balesethez kapcsolódó adminisztráció
  • Munkatársak munkaügyi kérdésekben történő tájékoztatása
  • Kapcsolattartás hatóságokkal

Elvárások

  • Felsőfokú HR szakirányú végzettség
  • Középfokú angol nyelvismeret
  • 5+ év bér- vagy munkaügyi területen szerzett tapasztalat
  • Legalább 10 év munkatapasztalat adminisztratív munkakörben
  • Felhasználó szintű MS Office (Word, Excel, PowerPoint) ismeret
  • Nexon informatikai rendszer ismerete
  • B kategóriás jogosítvány
  • Jó problémamagoldó készség
  • Önálló, felelősségteljes munkavégzés
  • Alkalmazkodóképesség
  • Ügyfélközpontú/támogató hozzáállás

Előnyt jelent

  • Egyéb bérszámfejtő rendszer ismerete
  • Vállalatirányítási rendszer (Workday, Oracle, stb.) ismerete
  • SAP felhasználói szintű ismerete

Amit kínálunk

  • Jelentős nemzetközi háttérrel és magyarországi múlttal rendelkező cég biztonsága
  • Versenyképes jövedelem csomag
  • Egészség- és balesetbiztosítás
  • Laptop, mobiltelefon
  • Céges autó
  • Heti 1 Home office lehetőség
  • Fejlődési lehetőség
  • Vidám, összetartó csapat

Céginformáció

Munkavégzés helye: Budapest, Budaörs, Szigetszentmiklós, Pilisvörösvár, Halmajugra
Napi munkaidő: Teljes munkaidő
Szerződés típusa: Határozatlan

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatolja magyar nyelvű önéletrajzát.