Alba-Posta Kft. logó

HR és személyügyi ügyintéző

Állás részletei

  • Cég neve

    Alba-Posta Kft.

  • Munkavégzés helye

    Velence
  • Fizetés

    Br. 500e Ft havi bér
    Számolja ki a nettó fizetést bérkalkulátorunkkal! Bérkalkulátor
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Mobiltelefon
    • Munkába járás támogatás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Kisgyermekeseknek
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

Az Alba-Posta Kft. dinamikusan fejlődő fuvarozási és logisztikai vállalat, amely több mint 15 éve stabil szereplője a magyar piacnak. A növekedésnek köszönhetően most új pozíciót hozunk létre:
keressük első HR és személyügyi ügyintézőnket, aki kulcsszerepet játszik majd a cég további építésében és a humán folyamatok fejlesztésében.

Feladataid lesznek:
  • Teljes körű személyügyi adminisztráció vezetése (belépés, kilépés, adatváltozások, szerződések, nyilvántartások)
  • Bérszámfejtés előkészítése és ellenőrzése, kapcsolattartás a külső bérszámfejtővel
  • Toborzási folyamatok szervezése, álláshirdetések kezelése, jelöltek előszűrése és interjúk egyeztetése
  • Munkaügyi nyilvántartások, szabadságok, jelenléti ívek pontos vezetése
  • HR folyamatok fejlesztése, új szabályzatok, űrlapok és nyilvántartások kialakítása
  • Beillesztési (onboarding) folyamatok támogatása, új munkatársak adminisztratív beillesztése
  • Kapcsolattartás a hatóságokkal és partnerekkel (NAV, MÁK, TB, könyvelés)
  • Képzési és fejlesztési igények nyilvántartása, támogatása
  • Munkaköri leírások és dokumentációk frissítése
  • Cégkultúra és munkavállalói elkötelezettség erősítésében való aktív részvétel

 

Elvárások

  • HR, munkaügy vagy bérszámfejtés területén szerzett tapasztalat
  • Kommunikatív, támogató személyiség, aki könnyen megtalálja a hangot a munkavállalókkal és a vezetőkkel is
  • Önálló, precíz munkavégzés
  • Pontosság, rendszerszemlélet, jó adminisztrációs készség
  • MS Office magabiztos használata

Előnyt jelent

  • HR vagy munkaügyi területen szerzett tapasztalat logisztikai, fuvarozási vagy termelő vállalatnál
  • Bérszámfejtési és TB-ügyintézési ismeretek, akár alapszinten
  • Munkaügyi jogszabályok és az Mt. (Munka Törvénykönyve) alapos ismerete
  • Toborzási tapasztalat fizikai és adminisztratív munkakörök esetében
  • HR-folyamatok, szabályzatok kialakításában szerzett gyakorlat
  • Nexon, Kulcs-Soft, RLB vagy más HR/bérprogram ismerete
  • Angol nyelvtudás előnyt jelent, de nem feltétel

Amit kínálunk

  • Stabil, megbízható háttérrel rendelkező, növekvő magyar családi vállalkozás
  • Újonnan kialakított pozíció, ahol valódi hatásod lesz a HR-folyamatokra
  • Önálló, felelősségteljes munkavégzés lehetősége
  • Támogató, családias csapat és emberközeli vezetés
  • Velencei iroda, jó megközelíthetőséggel

Céginformáció

Az Alba-Posta Kft. 2008 óta működő, magyar tulajdonú fuvarozási és logisztikai vállalat. Modern járműparkkal, országos lefedettséggel és megbízható szolgáltatásaival stabil szereplője a hazai piacnak. Sikerünk kulcsa az összetartó csapat, amely most új taggal bővül a HR területén.

Jelentkezés módja

Jelentkezni fényképes önéletrajzzal lehet.

Álláshirdetés jelentése