Állás részletei
-
Cég neve
Alba-Posta Kft.
-
Munkavégzés helye
Velence -
Egyéb juttatások
- Mobiltelefon
- Munkába járás támogatás
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Kisgyermekeseknek
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Mobiltelefon
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
Az Alba-Posta Kft. dinamikusan fejlődő fuvarozási és logisztikai vállalat, amely több mint 15 éve stabil szereplője a magyar piacnak. A növekedésnek köszönhetően most új pozíciót hozunk létre:
keressük első HR és személyügyi ügyintézőnket, aki kulcsszerepet játszik majd a cég további építésében és a humán folyamatok fejlesztésében.
Feladataid lesznek:
keressük első HR és személyügyi ügyintézőnket, aki kulcsszerepet játszik majd a cég további építésében és a humán folyamatok fejlesztésében.
Feladataid lesznek:
- Teljes körű személyügyi adminisztráció vezetése (belépés, kilépés, adatváltozások, szerződések, nyilvántartások)
- Bérszámfejtés előkészítése és ellenőrzése, kapcsolattartás a külső bérszámfejtővel
- Toborzási folyamatok szervezése, álláshirdetések kezelése, jelöltek előszűrése és interjúk egyeztetése
- Munkaügyi nyilvántartások, szabadságok, jelenléti ívek pontos vezetése
- HR folyamatok fejlesztése, új szabályzatok, űrlapok és nyilvántartások kialakítása
- Beillesztési (onboarding) folyamatok támogatása, új munkatársak adminisztratív beillesztése
- Kapcsolattartás a hatóságokkal és partnerekkel (NAV, MÁK, TB, könyvelés)
- Képzési és fejlesztési igények nyilvántartása, támogatása
- Munkaköri leírások és dokumentációk frissítése
- Cégkultúra és munkavállalói elkötelezettség erősítésében való aktív részvétel
Elvárások
- HR, munkaügy vagy bérszámfejtés területén szerzett tapasztalat
- Kommunikatív, támogató személyiség, aki könnyen megtalálja a hangot a munkavállalókkal és a vezetőkkel is
- Önálló, precíz munkavégzés
- Pontosság, rendszerszemlélet, jó adminisztrációs készség
- MS Office magabiztos használata
Előnyt jelent
- HR vagy munkaügyi területen szerzett tapasztalat logisztikai, fuvarozási vagy termelő vállalatnál
- Bérszámfejtési és TB-ügyintézési ismeretek, akár alapszinten
- Munkaügyi jogszabályok és az Mt. (Munka Törvénykönyve) alapos ismerete
- Toborzási tapasztalat fizikai és adminisztratív munkakörök esetében
- HR-folyamatok, szabályzatok kialakításában szerzett gyakorlat
- Nexon, Kulcs-Soft, RLB vagy más HR/bérprogram ismerete
- Angol nyelvtudás előnyt jelent, de nem feltétel
Amit kínálunk
- Stabil, megbízható háttérrel rendelkező, növekvő magyar családi vállalkozás
- Újonnan kialakított pozíció, ahol valódi hatásod lesz a HR-folyamatokra
- Önálló, felelősségteljes munkavégzés lehetősége
- Támogató, családias csapat és emberközeli vezetés
- Velencei iroda, jó megközelíthetőséggel
Céginformáció
Az Alba-Posta Kft. 2008 óta működő, magyar tulajdonú fuvarozási és logisztikai vállalat. Modern járműparkkal, országos lefedettséggel és megbízható szolgáltatásaival stabil szereplője a hazai piacnak. Sikerünk kulcsa az összetartó csapat, amely most új taggal bővül a HR területén.
Jelentkezés módja
Jelentkezni fényképes önéletrajzzal lehet.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
