StarJobs Magyarország Kft. logo

HR business partner

Állás részletei

  • Cég neve

    StarJobs Magyarország Kft.

  • Munkavégzés helye

    Rugalmas munkavégzési hely - Budapest

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Biztosítja, hogy a vállalat HR működése, stratégia megtervezése, megvalósítása, HR ügyek kezelése, hatékony adminisztrációja összhangban legyenek a vállalat üzleti céljaival.
  • Szorosan együttműködve támogatja a vállalat szervezeti egységek vezetőit HR stratégiai kérdésekben, szervezetfejlesztési, szervezeti változások tervezésében, végrehajtásában.
  • Partner az operatív HR kérdésekben mit a munkaviszony keletkezés - megszűnés, orientáció, munkaügyi/munkajogi, kompenzációs és javadalmazási, konfliktuskezelési, HR adminisztrációs, munkavállalói karrier, képzés-fejlesztési ügyekben.
  • Személyes és rendszeres kapcsolatot tart a munkavállalókkal, vezetőkkel a telephelyeken. Figyelemmel kíséri és kezeli a munkatársak, vezetők HR jellegű ügyeit.
  • Pozitív változást hoz létre coaching, tanácsadás és befolyásolási képességek révén.
  • HR projektek önálló menedzselése, HR rendszerek bevezetése, hatékonyságuk elemzése, javítása.
  • A HR adminisztráció során beszámolók, jelentések készítése, HR-tervezés és költségvetés kezelése, HR-politika kialakítása, felülvizsgálata, frissítése, HR rendszer monitorozása, fejlesztési javaslatok tétele.

Elvárások

  • Szakirányú főiskolai vagy egyetemi diploma.
  • Minimum 3 év HR munkatapasztalat termelőipar / logisztika területén, HR operatív és toborzási feladatokban.
  • Széleskörű HR generalista ismeretek, naprakész munkajogi ismeretek.
  • Jó munka és önszervezési képesség, felelősségteljes munkavégzés, határidők betartása, proaktivitás, kreativitás.
  • HR szoftver/rendszer ismeret (Pld.: PeopleSoft, SAP, Oracle, Taleo, HR software, KulcsSoft stb.)
  • Erős MS Office ismeret: Excel, Word, PowerPoint.
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás szóban és írásban.
  • Kiváló kommunikációs és interperszonális képesség, asszertivitás, jó kapcsolatteremtő és megtartó képesség.

Előnyt jelent

  • "B" kategóriás jogosítvány

Amit kínálunk

  • Nemzetközi környezetben történő fejlődési lehetőség.
  • Modern, munkakörnyezet, innovatív technológia.
  • Tapasztalatnak és végzettségnek megfelelő arányos javadalmazás.

Céginformáció

Nemzetközi környezetben tevékenységet végző partnerünk részére keressünk új kollégát
HR Business Partner
munkakörbe
Olyan csapat része az új kolléga, amely merészen nézi a gazdaság kihívásait, meglátja a lehetőségeket, s él vele. Támogatásával hozzájárul a munkavállalók és a szervezet eredményes munkájához, kiszámítható fejlődéshez. HR Partner szerepkörében a munkavállalói életciklus folyamatait kézben tartja, valamint megbízható tanácsadóként működik a munkavállalók és vezetők számára.

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintva kérjük küldje el angol és magyar nyelvű önéletrajzait valamint bérigényét. Köszönjük!


Álláshirdetés jelentése