Állás részletei
-
Cég neve
StarJobs Magyarország Kft.
-
Munkavégzés helye
Rugalmas munkavégzési hely - Budapest
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol középfok
- 3-5 év tapasztalat
- Főiskola
Állás leírása
Feladatok
- Biztosítja, hogy a vállalat HR működése, stratégia megtervezése, megvalósítása, HR ügyek kezelése, hatékony adminisztrációja összhangban legyenek a vállalat üzleti céljaival.
- Szorosan együttműködve támogatja a vállalat szervezeti egységek vezetőit HR stratégiai kérdésekben, szervezetfejlesztési, szervezeti változások tervezésében, végrehajtásában.
- Partner az operatív HR kérdésekben mit a munkaviszony keletkezés - megszűnés, orientáció, munkaügyi/munkajogi, kompenzációs és javadalmazási, konfliktuskezelési, HR adminisztrációs, munkavállalói karrier, képzés-fejlesztési ügyekben.
- Személyes és rendszeres kapcsolatot tart a munkavállalókkal, vezetőkkel a telephelyeken. Figyelemmel kíséri és kezeli a munkatársak, vezetők HR jellegű ügyeit.
- Pozitív változást hoz létre coaching, tanácsadás és befolyásolási képességek révén.
- HR projektek önálló menedzselése, HR rendszerek bevezetése, hatékonyságuk elemzése, javítása.
- A HR adminisztráció során beszámolók, jelentések készítése, HR-tervezés és költségvetés kezelése, HR-politika kialakítása, felülvizsgálata, frissítése, HR rendszer monitorozása, fejlesztési javaslatok tétele.
Elvárások
- Szakirányú főiskolai vagy egyetemi diploma.
- Minimum 3 év HR munkatapasztalat termelőipar / logisztika területén, HR operatív és toborzási feladatokban.
- Széleskörű HR generalista ismeretek, naprakész munkajogi ismeretek.
- Jó munka és önszervezési képesség, felelősségteljes munkavégzés, határidők betartása, proaktivitás, kreativitás.
- HR szoftver/rendszer ismeret (Pld.: PeopleSoft, SAP, Oracle, Taleo, HR software, KulcsSoft stb.)
- Erős MS Office ismeret: Excel, Word, PowerPoint.
- Kommunikációképes angol nyelvtudás szóban és írásban.
- Kiváló kommunikációs és interperszonális képesség, asszertivitás, jó kapcsolatteremtő és megtartó képesség.
Előnyt jelent
- "B" kategóriás jogosítvány
Amit kínálunk
- Nemzetközi környezetben történő fejlődési lehetőség.
- Modern, munkakörnyezet, innovatív technológia.
- Tapasztalatnak és végzettségnek megfelelő arányos javadalmazás.
Céginformáció
Nemzetközi környezetben tevékenységet végző partnerünk részére keressünk új kollégát
HR Business Partner
munkakörbe
Olyan csapat része az új kolléga, amely merészen nézi a gazdaság kihívásait, meglátja a lehetőségeket, s él vele. Támogatásával hozzájárul a munkavállalók és a szervezet eredményes munkájához, kiszámítható fejlődéshez. HR Partner szerepkörében a munkavállalói életciklus folyamatait kézben tartja, valamint megbízható tanácsadóként működik a munkavállalók és vezetők számára.
Jelentkezés módja
A "Jelentkezem" gombra kattintva kérjük küldje el angol és magyar nyelvű önéletrajzait valamint bérigényét. Köszönjük!
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése