Állás részletei
-
Cég neve
Komax Hungary Kft.
-
Munkavégzés helye
2092 Budakeszi, Cserszegi utca 2.
-
Egyéb juttatások
- Mobiltelefon
- Cafeteria
- Szakmai tréningek
- Nyelvtanulás támogatása
- Munkába járás támogatás
- Egészségbiztosítás
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Home office
- Alkalmazotti jogviszony
- Rugalmas munkaidő
-
Biztosított eszközök
- Laptop
-
Elvárások
- Angol középfok
- 5-10 év tapasztalat
- Főiskola
Állás leírása
HR Business Partner
Svájci nemzetközi cégcsoport leányvállalataként közel 30 éve sikeresen működő cégünk növekedésének támogatásához keressük a változásokban kihívást látó, innovatív szemlélettel és naprakész szakmai tudással rendelkező.
MILYEN FELADATOK VÁRNAK RÁD?
• Az üzleti célok megvalósítását támogató HR stratégia kidolgozásában való részvétel és operatív megvalósítása, a globális HR stratégia testre szabása a két divízió eltérő sajátosságaira (kiemelt témák: szervezet- és vezetőfejlesztés, karrier menedzsment, teljesítmény menedzsment)
• stratégiai HR projektek önálló lebonyolítása, ezekben együttműködés a leányvállalatok HR területeivel
• képzés-fejlesztési stratégia kidolgozásában való aktív részvétel, képzési terv összeállítása és megvalósítása, képzések szervezése, partneri együttműködés kialakítása a képző intézményekkel, cégekkel
• vezetők támogatása a karrier rendszer bevezetésében és működtetésében
• teljesítmény menedzsment rendszer és folyamatok működtetése, optimalizálása az üzleti folyamatokkal összhangban
• az ösztönzési rendszer piacképességének megőrzése érdekében a munkavállalói igények figyelemmel kísérése és a rendszer fejlesztése
• a munkaerőpiaci trendek folyamatos követése új munkatársak bevonzása és a meglévők megtartása érdekében
• a vezetők támogatása a toborzás-kiválasztási folyamatban, az erőforrásigények, profilok meghatározásában
• budget tervezés a két támogatott divízióra (personal cost, FTE, kapacitás)
• HR folyamatok és rendszerek fejlesztése, egyesítése a nemzetközi HR folyamatokkal
• a vezetők támogatása munkajogi kérdésekben, a munkatársak számára HR kérdésekben
• HR folyamatok irányítása, kontrollálása, kommunikációja a vezetők felé és a szervezet támogatása ezek végig vitelében
• céges rendezvények, csapatépítő programok, nyílt napok szervezésének koordinációja, a lebonyolításukban való aktív részvétel.
TE VAGY AZ IDEÁLIS JELÖLT HA:
• legalább 5-7 éves HR munkatapasztalattal rendelkezel
• legalább 3 évet Business Partner vagy HR generalista pozícióban dolgoztál
• felsőfokú szakirányú (HR, közgazdász) végzettséged van és a gyakorlatban is naprakész a szaktudásod
• képes vagy rendszerben, folyamatokban gondolkodni
• újításokra nyitott, gyakorlatias és megoldásközpontú hozzáállással végzed a munkádat
• jól szervezed a feladataidat és az idődet, nem okoz gondot az összetett feladatok megoldása és a priorizálás
• kiváló kommunikációs készségekkel rendelkezel
• türelmes és empatikus vagy, képes vagy az együttműködésre különböző személyiségű munkatársakkal
• magabiztos, proaktív vagy, szeretsz önállóan dolgozni és igényes vagy a munkádra
• magabiztosan használod az MS Office alkalmazásokat
• középfokú angol nyelvtudással rendelkezel, pénzügyi és/vagy SAP ismereteid vannak
• és nem utolsó sorban, ha elhivatott vagy a HR terület iránt és szeretnél benne folyamatosan fejlődni.
AMIT KÍNÁLUNK NEKED:
• versenyképes jövedelmi csomaggal értékeljük a munkádat
• Különböző juttatásokat biztosítunk számodra (SZÉP kártya, egészségügyi szolgáltatás, bejárás támogatás)
• rugalmas munkaidőben dolgozhatsz és lehetőséged lesz home office-ra
• támogatjuk a folyamatos szakmai fejlődésedet, képzési lehetőségek
• innovatív, stabil háttérrel rendelkező nemzetközi cégnél dolgozhatsz
• laptopot és céges mobiltelefont biztosítunk
• kellemes légkörű munkakörnyezetet biztosítunk
• irodaházunk mellett a parkolás ingyenes
• Munkavégzés helye: Budakeszi
Állás, munka területe(i):
- HR, Munkaügy
- HR generalista, Specialista
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése