4iG Nyrt. logó

HR Business Partner

Állás részletei

  • Cég neve

    4iG Nyrt.

  • Munkavégzés helye

    Budapest
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Egészségbiztosítás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header

A budapesti központtal működő, magyar többségi tulajdonosi hátterű 4iG Nyrt. Magyarország és a nyugat-balkáni régió távközlési- és informatikai piacának meghatározó cégcsoportja, a tudásalapú, digitális gazdaság egyik vezető vállalata. A Budapesti Értéktőzsdén jegyzett tőkepiaci társaság friss és innovatív szemlélete, valamint magyarországi piacvezető informatikai rendszerintegrátor pozíciója a régió digitális átalakulásának vezető lakossági- és üzleti szolgáltatójává emeli a cégcsoportot.
 

A telekommunikációs, valamint informatikai piac változásainak és igényeinek megfelelve a vállalatcsoport folyamatosan bővíti szolgáltatásait, szakemberállományát és portfólióját.

Ha Te is úgy érzed, hogy szívesen része lennél egy jó csapatnak, foglalkoztatnak az innovatív megoldások, mindenképp nálunk a helyed!

  • a támogatott üzleti területek HR vonatkozású folyamatainak megfelelő ellátásában
  • a vezetők és a munkatársak magas színvonalú HR szakmai támogatásában
  • a teljesítményértékelési rendszer támogatásában és a célkitűző-értékelő beszélgetések előkészítésében, értékelésében
  • HR érintettségű projektekben aktív részvétel
  • a szenior HR Üzleti Partner munkájának támogatásában
  • a munkaköri és javadalmazási rendszerekkel összefüggő feladatok végrehajtásában
  • az exit interjúk lebonyolításában és értékelésében
  • vezetők támogatása a munkavállalói elégedettséget növelő akciótervek kidolgozásában, megvalósításában, utókövetésében
  • kapcsolattartás és együttműködés a társterületekkel
  • javaslattétel a folyamatmegújításra a szabályzatok, gyakorlatok és a HR rendszerek tekintetében
  • kimutatások, elemzések, riportok és vezetői döntéselőkészítő anyagok elkészítésében
  • felsőfokú szakirányú végzettség (közgazdasági)
  • legalább 2 év szakmai tapasztalat HR Business Partner munkakörben
  • középfokú angol nyelvtudás
  • munkajogi ismeretek
  • erős ügyfélközpontúság és problémamegoldás
  • nagyvállalati környezetben való jártasság
  • rendszerszemlélet és analitikus gondolkodás
  • MS Office magas szintű felhasználói ismerete (riporting, kimutatások, elemzések, prezentációk készítése)
  • Magyarországon egyedülálló projektekben való részvétel
  • változatos feladatok, fejlődési- és karrierlehetőségek
  • szakmai és soft skill képzések széles palettája
  • telefonflotta csomag, cafetéria (SZÉP kártya), egészségbiztosítás, gyümölcsnap, kávé, és sok más kedvezményes lehetőség
  • munkakörtől függően otthoni munkavégzésre való lehetőség
  • közösségépítő programok, csapatépítések, sportesemények
  • Céges rendezvények
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő

Álláshirdetés jelentése