Állás részletei
-
Cég neve
4iG Nyrt.
-
Munkavégzés helye
Budapest -
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Szakmai tréningek
- Egészségbiztosítás
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
-
Elvárások
- Angol középfok
- 1-3 év tapasztalat
- Főiskola
Állás leírása
CÉGINFORMÁCIÓ
A budapesti központtal működő, magyar többségi tulajdonosi hátterű 4iG Nyrt. Magyarország és a nyugat-balkáni régió távközlési- és informatikai piacának meghatározó cégcsoportja, a tudásalapú, digitális gazdaság egyik vezető vállalata. A Budapesti Értéktőzsdén jegyzett tőkepiaci társaság friss és innovatív szemlélete, valamint magyarországi piacvezető informatikai rendszerintegrátor pozíciója a régió digitális átalakulásának vezető lakossági- és üzleti szolgáltatójává emeli a cégcsoportot.
A telekommunikációs, valamint informatikai piac változásainak és igényeinek megfelelve a vállalatcsoport folyamatosan bővíti szolgáltatásait, szakemberállományát és portfólióját.
Ha Te is úgy érzed, hogy szívesen része lennél egy jó csapatnak, foglalkoztatnak az innovatív megoldások, mindenképp nálunk a helyed!
KÖZÖS CÉLJAINK MEGVALÓSÍTÁSÁHOZ AZ ALÁBBIAKBAN SZÁMÍTUNK RÁD
- a támogatott üzleti területek HR vonatkozású folyamatainak megfelelő ellátásában
- a vezetők és a munkatársak magas színvonalú HR szakmai támogatásában
- a teljesítményértékelési rendszer támogatásában és a célkitűző-értékelő beszélgetések előkészítésében, értékelésében
- HR érintettségű projektekben aktív részvétel
- a szenior HR Üzleti Partner munkájának támogatásában
- a munkaköri és javadalmazási rendszerekkel összefüggő feladatok végrehajtásában
- az exit interjúk lebonyolításában és értékelésében
- vezetők támogatása a munkavállalói elégedettséget növelő akciótervek kidolgozásában, megvalósításában, utókövetésében
- kapcsolattartás és együttműködés a társterületekkel
- javaslattétel a folyamatmegújításra a szabályzatok, gyakorlatok és a HR rendszerek tekintetében
- kimutatások, elemzések, riportok és vezetői döntéselőkészítő anyagok elkészítésében
AMI SZÜKSÉGES LESZ AZ EREDMÉNYES MUNKÁDHOZ
- felsőfokú szakirányú végzettség (közgazdasági)
- legalább 2 év szakmai tapasztalat HR Business Partner munkakörben
- középfokú angol nyelvtudás
- munkajogi ismeretek
- erős ügyfélközpontúság és problémamegoldás
- nagyvállalati környezetben való jártasság
- rendszerszemlélet és analitikus gondolkodás
- MS Office magas szintű felhasználói ismerete (riporting, kimutatások, elemzések, prezentációk készítése)
AMIVEL VÁRUNK TÉGED
- Magyarországon egyedülálló projektekben való részvétel
- változatos feladatok, fejlődési- és karrierlehetőségek
- szakmai és soft skill képzések széles palettája
- telefonflotta csomag, cafetéria (SZÉP kártya), egészségbiztosítás, gyümölcsnap, kávé, és sok más kedvezményes lehetőség
- munkakörtől függően otthoni munkavégzésre való lehetőség
- közösségépítő programok, csapatépítések, sportesemények
MUNKAHELYI EXTRÁK
- Céges rendezvények
- Ingyen gyümölcs, nasi
- Ingyen kávé, üdítő
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
