Integritás Hatóság logó

HR asszisztens

Állás részletei

  • Cég neve

    Integritás Hatóság

  • Munkavégzés helye

    1051 Budapest, Széchenyi István tér 7-8.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Mobiltelefon
    • Egészségpénztár
    • Cafeteria
    • Munkába járás támogatás
    • Sport támogatás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Kisgyermekeseknek
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Felsőoktatási szakképzés
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

Az Integritás Hatóság Magyarország független, autonóm állami szerveként kiemelt szerepet tölt be a közélet tisztaságának védelmében. Küldetésünk, hogy fellépjünk a korrupció ellen, erősítsük a közbizalmat, és elősegítsük a közpénzek átlátható, felelős felhasználását. Modern szemléletű, szakmailag elkötelezett csapatunkkal azon dolgozunk, hogy a közszféra integritása ne csupán elvárás, hanem mindennapi gyakorlat legyen.

HR csapatunkba keresünk új munkatársat HR asszisztens pozícióba, aki elkötelezett a precizitás, a diszkréció és a támogató szemlélet iránt. Olyan kollégát várunk, aki szívesen vesz részt az adminisztrációs és szervezési feladatokban, és hozzájárul ahhoz, hogy a Hatóság működése gördülékeny és emberközpontú legyen. Az asszisztens szerepe kulcsfontosságú a mindennapi operatív tevékenységek támogatásában, ezért fontos számunkra a megbízhatóság, a jó kommunikációs készség és a proaktív hozzáállás.

Főbb feladatok: 

  • Belépési és kilépési dokumentáció kezelése: új munkatársak belépéséhez és távozásához kapcsolódó papírok előkészítése, egyeztetés az érintett kollégákkal.
  • Szerződésmódosítások adminisztrálás: munkaszerződések módosításának előkészítése, nyilvántartása és dokumentálása.
  • Foglalkozás-egészségügyi adminisztráció: időpontok egyeztetése, nyilvántartások vezetése, kapcsolattartás a szolgáltatóval, munkaválallókkal.
  • Vagyonnyilatkozatok kezelése: a vagyonnyilatkozatok begyűjtése, rendszerezése és nyilvántartása az előírásoknak megfelelően.
  • Távollétek nyilvántartása és problémák követése:  szabadságok, betegszabadságok és egyéb távollétek pontos vezetése, eltérések kezelése.
  • Havi KIRA–Nexon adatátadás ellenőrzése: a bérszámfejtési rendszerek közötti adatátadás pontosságának ellenőrzése hó végén.

 

  • Munkaügyi ügyintézés támogatása: kapcsolattartás az Államkincstárral, különösen táppénzes ügyek, kismamákkal kapcsolatos adminisztráció, fizetés nélküli szabadság kérelmek kezelése, stb.
  • Bérellenőrzési feladatok: a bérszámfejtés során keletkező adatok ellenőrzése, hibák kiszűrése.
  • Digitalizációs folyamat támogatás: személyi anyagok szkennelése, dokumentumok előkészítése irattárazásra.
  • Iktatási feladatok ellátása: beérkező és kimenő dokumentumok iktatása, nyilvántartások vezetése.

Elvárások

  • Legalább középfokú végzettség, előnyt jelent a humán erőforrás területén szerzett szakirányú képesítés.
  • 1–3 év HR asszisztensi tapasztalat, vagy gyakornoki háttér HR területen.
  • Friss diplomások jelentkezését is várjuk, amennyiben HR szakirányú végzettséggel rendelkeznek és motiváltak a szakmai fejlődésre.
  • Valódi érdeklődés a HR folyamatai iránt, elkötelezettség a szakma iránt.
  • Gyors, agilis gondolkodás, valamint nyitottság az új ismeretek elsajátítására.
  • rendszerszemlélet, az összefüggések átlátásának képessége.
  • Digitális munkakörnyezetben való jártasság, magabiztos számítógépes ismeretek.
  • Precíz, pontos munkavégzés, figyelem a részletekre.
  • Segítőkész, kedves, emberközpontú hozzáállás, jó együttműködési készség.
  • Proaktivitás, kezdeményezőkészség, nyitottság a visszajelzésekre és kérdésekre.
  • Pozitív szemlélet, motivált és támogató jelenlét a csapatban.

Előnyt jelent

  • Közintézményben vagy közigazgatásban szerzett tapasztalat
  • HR rendszerek ismerete (pl. Nexon  vagy egyedi fejlesztésű rendszerek)
  • KIRA rendszer ismerete 

Amit kínálunk

  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség stratégiai jelentőségű, független állami szervnél
  • Szakmailag támogató, összetartó HR csapat
  • Hibrid munkavégzési lehetőség a belváros szívében (heti 1 nap home office a próbaidő után)
  • Cafeteria és privát egészségügyi szolgáltatás
  • A köz szolgálatát támogató, etikus munkakörnyezet

Munkahelyi extrák

  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Ingyen gyümölcs, nasi

Céginformáció

A munkáltatóval, állással kapcsolatos egyéb lényeges információ:

  • A foglalkoztatottak jogállására a különleges jogállású szervekről és az általuk foglalkoztatottak jogállásáról szóló 2019. évi CVII. törvény rendelkezései az irányadók.
  • A kiírt álláshelyre határozatlan idejű közszolgálati szolgálati jogviszonyt létesítünk 3 hónap próbaidő kikötésével.
  • Teljes munkaidő (heti 40 óra).


Jogállásból fakadó jogszabályi követelmények:

  • Büntetlen előélet
  • Cselekvőképesség
  • Magyar állampolgárság
  • Vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítése
  • Nemzetbiztonsági ellenőrzés lefolytatásához történő hozzájárulás


Az Integritás Hatóság elkötelezett egy sokszínű és befogadó munkahely megteremtése mellett, ahol mindenki tiszteletben részesül, értékesnek érzi magát, és lehetőséget kap arra, hogy kibontakoztassa a tehetségét. Hisszük, hogy a különböző nézőpontok és tapasztalatok gazdagítják a csapatunkat, és elősegítik az innovációt. Minden jelentkezőt szívesen fogadunk, függetlenül faji vagy etnikai hovatartozástól, nemtől, nemi identitástól vagy önkifejezéstől, szexuális orientációtól, életkortól, fogyatékosságtól, vallási meggyőződéstől vagy bármely más, jogszabály által védett tulajdonságtól. A kiválasztási folyamat kizárólag a szakmai alkalmasságon, tapasztalaton és a pozíció követelményeinek való megfelelésen alapul.


Álláshirdetés jelentése