Állás részletei
-
Cég neve
Integritás Hatóság
-
Munkavégzés helye
1051 Budapest, Széchenyi István tér 7-8. -
Egyéb juttatások
- Mobiltelefon
- Egészségpénztár
- Cafeteria
- Munkába járás támogatás
- Sport támogatás
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Kisgyermekeseknek
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 1-3 év tapasztalat
- Felsőoktatási szakképzés
Állás leírása
Feladatok
Az Integritás Hatóság Magyarország független, autonóm állami szerveként kiemelt szerepet tölt be a közélet tisztaságának védelmében. Küldetésünk, hogy fellépjünk a korrupció ellen, erősítsük a közbizalmat, és elősegítsük a közpénzek átlátható, felelős felhasználását. Modern szemléletű, szakmailag elkötelezett csapatunkkal azon dolgozunk, hogy a közszféra integritása ne csupán elvárás, hanem mindennapi gyakorlat legyen.
HR csapatunkba keresünk új munkatársat HR asszisztens pozícióba, aki elkötelezett a precizitás, a diszkréció és a támogató szemlélet iránt. Olyan kollégát várunk, aki szívesen vesz részt az adminisztrációs és szervezési feladatokban, és hozzájárul ahhoz, hogy a Hatóság működése gördülékeny és emberközpontú legyen. Az asszisztens szerepe kulcsfontosságú a mindennapi operatív tevékenységek támogatásában, ezért fontos számunkra a megbízhatóság, a jó kommunikációs készség és a proaktív hozzáállás.
Főbb feladatok:
- Belépési és kilépési dokumentáció kezelése: új munkatársak belépéséhez és távozásához kapcsolódó papírok előkészítése, egyeztetés az érintett kollégákkal.
- Szerződésmódosítások adminisztrálás: munkaszerződések módosításának előkészítése, nyilvántartása és dokumentálása.
- Foglalkozás-egészségügyi adminisztráció: időpontok egyeztetése, nyilvántartások vezetése, kapcsolattartás a szolgáltatóval, munkaválallókkal.
- Vagyonnyilatkozatok kezelése: a vagyonnyilatkozatok begyűjtése, rendszerezése és nyilvántartása az előírásoknak megfelelően.
- Távollétek nyilvántartása és problémák követése: szabadságok, betegszabadságok és egyéb távollétek pontos vezetése, eltérések kezelése.
- Havi KIRA–Nexon adatátadás ellenőrzése: a bérszámfejtési rendszerek közötti adatátadás pontosságának ellenőrzése hó végén.
- Munkaügyi ügyintézés támogatása: kapcsolattartás az Államkincstárral, különösen táppénzes ügyek, kismamákkal kapcsolatos adminisztráció, fizetés nélküli szabadság kérelmek kezelése, stb.
- Bérellenőrzési feladatok: a bérszámfejtés során keletkező adatok ellenőrzése, hibák kiszűrése.
- Digitalizációs folyamat támogatás: személyi anyagok szkennelése, dokumentumok előkészítése irattárazásra.
- Iktatási feladatok ellátása: beérkező és kimenő dokumentumok iktatása, nyilvántartások vezetése.
Elvárások
- Legalább középfokú végzettség, előnyt jelent a humán erőforrás területén szerzett szakirányú képesítés.
- 1–3 év HR asszisztensi tapasztalat, vagy gyakornoki háttér HR területen.
- Friss diplomások jelentkezését is várjuk, amennyiben HR szakirányú végzettséggel rendelkeznek és motiváltak a szakmai fejlődésre.
- Valódi érdeklődés a HR folyamatai iránt, elkötelezettség a szakma iránt.
- Gyors, agilis gondolkodás, valamint nyitottság az új ismeretek elsajátítására.
- Jó rendszerszemlélet, az összefüggések átlátásának képessége.
- Digitális munkakörnyezetben való jártasság, magabiztos számítógépes ismeretek.
- Precíz, pontos munkavégzés, figyelem a részletekre.
- Segítőkész, kedves, emberközpontú hozzáállás, jó együttműködési készség.
- Proaktivitás, kezdeményezőkészség, nyitottság a visszajelzésekre és kérdésekre.
- Pozitív szemlélet, motivált és támogató jelenlét a csapatban.
Előnyt jelent
- Közintézményben vagy közigazgatásban szerzett tapasztalat
- HR rendszerek ismerete (pl. Nexon vagy egyedi fejlesztésű rendszerek)
- KIRA rendszer ismerete
Amit kínálunk
- Stabil, hosszú távú munkalehetőség stratégiai jelentőségű, független állami szervnél
- Szakmailag támogató, összetartó HR csapat
- Hibrid munkavégzési lehetőség a belváros szívében (heti 1 nap home office a próbaidő után)
- Cafeteria és privát egészségügyi szolgáltatás
- A köz szolgálatát támogató, etikus munkakörnyezet
Munkahelyi extrák
- Zuhanyzási lehetőség
- Céges rendezvények
- Kerékpártároló
- Ingyen gyümölcs, nasi
Céginformáció
A munkáltatóval, állással kapcsolatos egyéb lényeges információ:
- A foglalkoztatottak jogállására a különleges jogállású szervekről és az általuk foglalkoztatottak jogállásáról szóló 2019. évi CVII. törvény rendelkezései az irányadók.
- A kiírt álláshelyre határozatlan idejű közszolgálati szolgálati jogviszonyt létesítünk 3 hónap próbaidő kikötésével.
- Teljes munkaidő (heti 40 óra).
Jogállásból fakadó jogszabályi követelmények:
- Büntetlen előélet
- Cselekvőképesség
- Magyar állampolgárság
- Vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítése
- Nemzetbiztonsági ellenőrzés lefolytatásához történő hozzájárulás
Az Integritás Hatóság elkötelezett egy sokszínű és befogadó munkahely megteremtése mellett, ahol mindenki tiszteletben részesül, értékesnek érzi magát, és lehetőséget kap arra, hogy kibontakoztassa a tehetségét. Hisszük, hogy a különböző nézőpontok és tapasztalatok gazdagítják a csapatunkat, és elősegítik az innovációt. Minden jelentkezőt szívesen fogadunk, függetlenül faji vagy etnikai hovatartozástól, nemtől, nemi identitástól vagy önkifejezéstől, szexuális orientációtól, életkortól, fogyatékosságtól, vallási meggyőződéstől vagy bármely más, jogszabály által védett tulajdonságtól. A kiválasztási folyamat kizárólag a szakmai alkalmasságon, tapasztalaton és a pozíció követelményeinek való megfelelésen alapul.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
