Mázsa Office Kft. logó

Hidegkonyha és frissáru vezető

Állás részletei

  • Cég neve

    Mázsa Office Kft.

  • Munkavégzés helye

    Budapest
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Céges autó
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 5-10 év tapasztalat
    • Főiskola
    • 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

A Manna ABC-t 2 fiatal indította el 2005-ben, ma már 17 non-stop élelmiszer üzletet, 3 trafikot és egy pékséget üzemeltető, dinamikusan fejlődő családi vállalkozás.

Büszkék vagyunk arra, hogy teljesen független élelmiszerbolt hálózatként működünk közel 20 éve, fiatalos, igényes színfoltként a sok tradicionális élelmiszer üzletlánc mellett, továbbá magyar tulajdonban lévő vállalkozásként beszerzési stratégiánk kulcsfontosságú eleme, hogy elsősorban kisebb, szintén magyar tulajdonosi körrel rendelkező vállalkozásokat választunk beszállító partnereinkké.

Egyik védjegyünk az éjjel-nappali nyitvatartás, mert lakóhely közeli, kényelmi boltként igyekszünk személyes kapcsolatot építeni vásárlóinkkal. 

Célunk, hogy a következő években Budapest meghatározó élelmiszer üzletláncává nőjjük ki magunkat. Büszkék vagyunk arra, hogy Az Év boltja versenyen több díjat is elnyertünk,  pl. 2021-ben az Agora Irodaházban lévő üzletünk a “Magas színvonalú vevőbarát megoldások” különdíját, 2018-ban a Podmaniczky utcai üzletünk az “Élelmiszer szaklap Vásárlóbarát üzlet” különdíját.

Új munkatársunk legfőbb feladata az új koncepciójú üzleteinkben a hidegkonyhai termelés (szendvicsek készítése) irányítása, a termékstruktúra fejlesztése, majd később még egy külön modern hidegkonyhai üzem kialakítása az új pékségünkön belül.

A legfőbb szakmai kihívás ebben a munkakörben az, hogy önállóan kell tudnia működtetni és fejleszteni egy új üzletágat, amelytől stabilan kiváló minőségű termékeket, továbbá az árbevétel és a nyereség jelentős fejlődését várjuk el.

Feladatok
  • Hidegkonyhai és frissáru termékstruktúra fejlesztése a piaci igények, trendek és versenytársak elemzése alapján
  • Alternatív beszerzési források felkutatása
  • Napi árurendelések összeállítása, áruátvétel ellenőrzése, adminisztrációja, készletgazdálkodás
  • Árufeltöltés és termékkihelyezés felügyelete
  • Új munkatársak felvétele, betanítása (pl. újabb üzletek nyitásánál)
  • Meglévő csapat munkájának napi irányítása, motiválásuk és szakmai fejlesztésük
  • HACCP ellenőrzések és oktatások rendszeres elvégzése
  • Auditok és hatósági ellenőrzések előkészítése, koordinálása
  • Beruházások, felújítások során szakmai véleményezés, javaslattétel hidegkonyhai és frissáru szakterületen
  • Költségvetési és profitfelelősség kiadások, bevételek vezetésének ellenőrzése

Elvárások

Az ideális jelölt széleskörű szakmai tapasztalatot szerzett hidegkonyhai termékek, főleg szendvicskészítésben, és vannak ötletei, hogyan fejlesszük tovább ezt az üzletágat. Mi ezeknek szívesen teret adunk.
  • Felsőfokú végzettség
  • Minimum 5 éves szakmai tapasztalat
  • B kategóriás jogosítvány

Amit kínálunk

  • Stabil munkahely, folyamatos szakmai fejlődési lehetőség
  • Innováció-orientált cégvezetés
  • Home office lehetőség a hét bizonyos napjain
  • Igényes, modern munkakörnyezet
  • Barátságos légkör, összetartó csapat

Jelentkezés módja

Amennyiben képesnek érzi magát e munkakör betöltésére, várjuk pályázatát (fénykép, magyar nyelvű önéletrajz) az alábbi „JELENTKEZEM” gombra kattintva, a tárgy mezőben „Hidegkonyha és frissáru vezető”-ként megjelölve. A motivációs levelében a következő kérdéseket feltétlenül válaszolja meg:
  1. Miért szeretne váltani?
  2. Mi az, ami megfogta a hirdetésünkben?
  3. Milyen eredményekre a legbüszkébb szakmai pályafutásából?
  4. Szakmailag miben a legerősebb?
  5. Mit vár el egy munkáltatótól ahhoz, hogy hosszú távon ott dolgozzon?

Álláshirdetés jelentése