Állás részletei
-
Cég neve
OPTESZ OPUS Zrt.
-
Munkavégzés helye
Debrecen -
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Céges üdülés, üdültetés
- Szakmai tréningek
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Folyamatos munkarend
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
- OPUS TITÁSZ Zrt. és OPUS TIGÁZ Zrt. kapcsán érkező ügyfélmegkeresések fogadása és feldolgozása telefonon és írásban.
- Hibabejelentés fogadás folyamatos (0-24) felügyeletének biztosítása, üzemeltetése (napközben, hétvégén, éjszaka)
- Csoportszintű feladat és erőforrás koordináció a hibabejelentést kezelő munkatársak kapcsán
- Csoportjához tartozó tevékenységek kapcsán minőségbiztosítási feladatok ellátása
- Mentori tevékenység
- Együttműködés munkatársaival/vezetőivel/társszervezetekkel/külső partnerekkel
- Mennyiségi és minőségi elvárásoknak való megfelelés
- Munkájához kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása SAP rendszerben.
- Munkaköréhez kapcsolódó rendszerek, törvények, szabályozások összefüggéseinek átfogó ismerete, alkalmazása.
Elvárások az ideális jelölttel szemben
- Középfokú végzettség
- Telefonos ügyfélszolgálati munkakörben szerzett releváns 1-3 év tapasztalat
- WINDOWS és MS Office ismeret
- Problémamegoldó készség
- Ügyfélorientáltság
- Folyamatos munkarend (12 órás műszakokkal) vállalása
Csapatunk tagjaként
- Versenyképes juttatási csomag
- Áramdíj kedvezmény 3 hónapos munkaviszonyt követően
- Kiemelkedő premizálási rendszer
- Egyénre szabható éves cafeteria keret
- Üdülési lehetőségek jelentős kedvezményekkel
- Folyamatos képzési és fejlődési lehetőség nagyvállalati környezetben
Előnyt jelent
- SAP ügyfélkezelési modul használatában szerzett tapasztalat
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
