OPTESZ OPUS Zrt. logó

Hibabejelentés munkatárs

Állás részletei

  • Cég neve

    OPTESZ OPUS Zrt.

  • Munkavégzés helye

    Debrecen
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Céges üdülés, üdültetés
    • Szakmai tréningek
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Folyamatos munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header
  • OPUS TITÁSZ Zrt. és OPUS TIGÁZ Zrt. kapcsán érkező ügyfélmegkeresések fogadása és feldolgozása telefonon és írásban.
  • Hibabejelentés fogadás folyamatos (0-24) felügyeletének biztosítása, üzemeltetése (napközben, hétvégén, éjszaka)
  • Csoportszintű feladat és erőforrás koordináció a hibabejelentést kezelő munkatársak kapcsán
  • Csoportjához tartozó tevékenységek kapcsán minőségbiztosítási feladatok ellátása
  • Mentori tevékenység
  • Együttműködés munkatársaival/vezetőivel/társszervezetekkel/külső partnerekkel
  • Mennyiségi és minőségi elvárásoknak való megfelelés
  • Munkájához kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása SAP rendszerben.
  • Munkaköréhez kapcsolódó rendszerek, törvények, szabályozások összefüggéseinek átfogó ismerete, alkalmazása.
  • Középfokú végzettség
  • Telefonos ügyfélszolgálati munkakörben szerzett releváns 1-3 év tapasztalat
  • WINDOWS és MS Office ismeret
  • Problémamegoldó készség
  • Ügyfélorientáltság 
  • Folyamatos munkarend (12 órás műszakokkal) vállalása
  • Versenyképes juttatási csomag
  • Áramdíj kedvezmény 3 hónapos munkaviszonyt követően
  • Kiemelkedő premizálási rendszer
  • Egyénre szabható éves cafeteria keret
  • Üdülési lehetőségek jelentős kedvezményekkel
  • Folyamatos képzési és fejlődési lehetőség nagyvállalati környezetben
  • SAP ügyfélkezelési modul használatában szerzett tapasztalat

Álláshirdetés jelentése