NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság logo

Helpdesk operátor

Állás részletei

  • Cég neve

    NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság

  • Munkavégzés helye

    Budapest

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Ha fontos számodra, hogy nap mint nap a legújabb technológiákat alkalmazd, szakmailag tovább fejlődj, ötleteidet megvalósítsd, tapasztalatodat elismerjék, csatlakozz hozzánk és velünk együtt könnyítsd meg a közigazgatási ügyintézést Magyarországon! Csak egy kattintás.

Legyél

HELPDESK OPERÁTOR

A következő kihívások várnak:

  • bejelentések fogadása, kezelése és támogatórendszerben történő dokumentálása,
  • a hibaelhárítás és igénykezelés menedzselése folyamatos munkarend vállalása mellett,
  • kapcsolattartás az ügyfelek műszaki kapcsolattartóival, valamint a hibaelhárításban közreműködő társosztályok szakembereivel és partnerekkel,
  • az üzemeltetett rendszerek folyamatos monitorozása, hibák felismerése.

Csatlakozz hozzánk, ha:

  • legalább középfokú informatikai végzettséggel vagy 1 év releváns szakmai tapasztalattal rendelkezel,
  • pontos, megbízható a munkavégzésed,
  • kiváló kommunikációs készséggel rendelkezel szóban és írásban egyaránt,
  • ügyfélközpontú gondolkodásmód jellemez.

Előnyt jelent számodra:

  • szakirányú felsőfokú végzettség,
  • jegykezelő rendszerek ismerete,
  • angol nyelvismeret.

Ha minket választasz:

  • szakirányú felsőfokú végzettség,
  • jegykezelő rendszerek ismerete,
  • angol nyelvismeret.

Álláshirdetés jelentése