Állás részletei
-
Cég neve
Magyar Posta Zrt.
-
Munkavégzés helye
1205, Budapest, Nagysándor József utca 1-5.
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Home office
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Tech stack
- ACTIVE DIRECTORY
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Magyar Posta Zrt.
Szeretnél egy nagy múltra visszatekintő, magyar nagyvállalatnál dolgozni?
Kihívást jelentő feladatokat keresel?
A Magyar Posta Zrt. IT Üzemeltetési Igazgatóságának, IT Ügyfélszolgálati Osztálya
IT Operation Center csoportja – Helpdesk adminisztrátor
munkatársat keres
HelpDesk adminisztrátor
Feladataid lesznek:
- A vállalat munkavállalói által a ticketing rendszerbe beadott hiba- és igényjegyek kezelése, megoldása, felhasználók támogatása (pl.: jelszó- és jogosultság kezelés; felhasználói- és számítógép fiókkezelés; Intranet tartalom szerkesztés; SharePoint és Fileshare jogosultság beállítások; Exchange felhasználói adminisztráció; Active Directory címtár tevékenység, stb.).
- A monitoring rendszer folyamatos figyelése a megfelelő postai működés biztosítása érdekében.
- A monitoring rendszerből érkező riasztások kezelése, L1 szintű hibák megoldása, szükség esetén az eszkalációs folyamat indítása az illetékes megoldócsoportok felé.
Amit mi kínálunk:
- Versenyképes jövedelem és juttatási csomag.
- Megbízható, stabil vállalati környezet.
- Szakmai kihívást jelentő feladatok.
- Próbaidő lejártát követően Home Office lehetőség.
- Hosszú távú, biztos munkahely.
- Jó csapat!
Amit kérünk:
- minimum középfokú végzettséggel rendelkezel.
- minimum 1-3 év tapasztalattal rendelkezel IT üzemeltetés területén.
- rendelkezel Active Directory és Exchange menedzselési tapasztalattal.
- rendelkezel jegykezelő rendszerben való jártassággal.
- hatékony munkavégzésre vagy képes mind önállóan, mind csapatban.
- jó írásbeli és szóbeli kommunikációs készséged van.
- jó tárgyaló-/együttműködési képességgel rendelkezel.
- jó a problémamegoldó képességed.
- kezdeményező, proaktív típus vagy.
- terhelhető vagy.
További információk:
A munkavégzés helye: 1205, Budapest, Nagysándor József utca 1-5.
Heti 40 óra, három havi időkeret elszámolásban, 3 műszakban, 7*24
A munkakör azonnal betölthető.
Ha inkább hivatást szeretnél, és nem csak egy munkát, jelentkezz hozzánk.
Jelentkezés:
Fizetési igénnyel ellátott, részletes fényképes szakmai önéletrajzod a email címre várjuk.
Állás, munka területe(i):
- IT üzemeltetés, Telekommunikáció
- IT support, Helpdesk
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése