Magyar Posta Zrt. logo

HelpDesk adminisztrátor

Állás részletei

  • Cég neve

    Magyar Posta Zrt.

  • Munkavégzés helye

    1205, Budapest, Nagysándor József utca 1-5.

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Tech stack

    • ACTIVE DIRECTORY
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Magyar Posta Zrt.
Szeretnél egy nagy múltra visszatekintő, magyar nagyvállalatnál dolgozni? Kihívást jelentő feladatokat keresel? A Magyar Posta Zrt. IT Üzemeltetési Igazgatóságának, IT Ügyfélszolgálati Osztálya IT Operation Center csoportja – Helpdesk adminisztrátor munkatársat keres

HelpDesk adminisztrátor

Feladataid lesznek:

  • A vállalat munkavállalói által a ticketing rendszerbe beadott hiba- és igényjegyek kezelése, megoldása, felhasználók támogatása (pl.: jelszó- és jogosultság kezelés; felhasználói- és számítógép fiókkezelés; Intranet tartalom szerkesztés; SharePoint és Fileshare jogosultság beállítások; Exchange felhasználói adminisztráció; Active Directory címtár tevékenység, stb.).
  • A monitoring rendszer folyamatos figyelése a megfelelő postai működés biztosítása érdekében.
  • A monitoring rendszerből érkező riasztások kezelése, L1 szintű hibák megoldása, szükség esetén az eszkalációs folyamat indítása az illetékes megoldócsoportok felé.

Amit mi kínálunk:

  • Versenyképes jövedelem és juttatási csomag.
  • Megbízható, stabil vállalati környezet.
  • Szakmai kihívást jelentő feladatok.
  • Próbaidő lejártát követően Home Office lehetőség.
  • Hosszú távú, biztos munkahely.
  • Jó csapat!

Amit kérünk:

  • minimum középfokú végzettséggel rendelkezel.
  • minimum 1-3 év tapasztalattal rendelkezel IT üzemeltetés területén.
  • rendelkezel Active Directory és Exchange menedzselési tapasztalattal.
  • rendelkezel jegykezelő rendszerben való jártassággal.
  • hatékony munkavégzésre vagy képes mind önállóan, mind csapatban.
  • jó írásbeli és szóbeli kommunikációs készséged van.
  • jó tárgyaló-/együttműködési képességgel rendelkezel.
  • jó a problémamegoldó képességed.
  • kezdeményező, proaktív típus vagy.
  • terhelhető vagy.

További információk:

A munkavégzés helye: 1205, Budapest, Nagysándor József utca 1-5. Heti 40 óra, három havi időkeret elszámolásban, 3 műszakban, 7*24 A munkakör azonnal betölthető. Ha inkább hivatást szeretnél, és nem csak egy munkát, jelentkezz hozzánk. Jelentkezés: Fizetési igénnyel ellátott, részletes fényképes szakmai önéletrajzod a email címre várjuk.

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk

Álláshirdetés jelentése