Állás részletei
-
Cég neve
HKL Piac Kft.
-
Munkavégzés helye
6724 Szeged, Bakay Nándor utca -
Egyéb juttatások
- Cafeteria
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Monitor (1 db)
- Windows
- Mobiltelefon
-
Elvárások
- Angol középfok
- 3-5 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
- Pénzügyi adminisztratív feladatok ellátása.
- Beérkező számlák ellenőrzése, előkészítése, feldolgozása.
- Kimenő számlák készítése, tartozások nyomon követése.
- Házipénztár kezelése.
- Szoros együttműködés a könyveléssel, könyvelői riportok előkészítése.
- Fizetési kötelezettségek határidőben történő teljesítése, utalások előkészítése.
- Nyilvántartások vezetése.
- A társaság vagyonának és pénzeszközeinek kezelése.
- Adminisztrációs és szervezési feladatok ellátása.
- Kapcsolattartás ügyfelekkel és partnerekkel angol és magyar nyelven.
- Meetingek és rendezvények előkészítése, jegyzőkönyvek készítése.
- Napi irodai ügyintézés és támogatás a vezetőség számára.
- Riportok, kimutatások és prezentációk készítése Excel és egyéb irodai szoftverek segítségével.
- Dokumentumkezelés és archiválás.
- Banki kapcsolattartás.
Elvárások
- Legalább 3-5 év tapasztalat gazdasági ügyintéző vagy hasonló pozícióban.
- Tárgyalóképes angol nyelvtudás szóban és írásban.
- Magabiztos számítógépes ismeretek, különösen MS Office (Excel, Word, PowerPoint) területeken.
- Kiváló kommunikációs és szervezési készségek.
- Pontosság, precizitás és önálló munkavégzésre való képesség.
Előnyt jelent
- Felsőfokú végzettség.
- Egyéb nyelvek ismerete.
Amit kínálunk
- Versenyképes fizetés.
- Stabil, hosszútávú munkalehetőség egy dinamikusan fejlődő cégnél.
- Barátságos és támogató munkakörnyezet.
- Hétfőtől péntekig tartó munkavégzés.
Munkahelyi extrák
- Céges étkező
- Kerékpártároló
- Parkoló
- Sportolási lehetőség
- Ingyen kávé, üdítő
Céginformáció
Cégünk, a HKL Piac Kft. egy dinamikusan fejlődő vállalkozás, mely ingatlanhasznosítással foglalkozik.
Csapatunk bővítése érdekében Gazdasági ügyintéző munkatársat keresünk, aki segít a napi adminisztratív feladatok ellátásában, kapcsolatot tart a bérlőkkel magyar és angol nyelven szóban és írásban.
Csapatunk bővítése érdekében Gazdasági ügyintéző munkatársat keresünk, aki segít a napi adminisztratív feladatok ellátásában, kapcsolatot tart a bérlőkkel magyar és angol nyelven szóban és írásban.
Jelentkezés módja
Ha felkeltette érdeklődésed a lehetőség, küldd el fényképes önéletrajzodat és motivációs leveledet a "Jelentkezem" gombra kattintva!
A tárgyban kérjük feltüntetni: Gazdasági ügyintéző – [Név]
Csatlakozz hozzánk, légy tagja egy sikeres csapatnak!
A tárgyban kérjük feltüntetni: Gazdasági ügyintéző – [Név]
Csatlakozz hozzánk, légy tagja egy sikeres csapatnak!
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése