BLUE BUSINESS INTERIOR Kft. logo

Gazdasági koordinátor

Állás részletei

  • Cég neve

    BLUE BUSINESS INTERIOR Kft.

  • Munkavégzés helye

    1138 Budapest, Váci út 135-139.

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Workstation
    • Windows
    • Desktop PC
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

A fő feladat - az ügyvezető jobb kezeként,- a cégcsoport gazdasági- és operatív működéshez szükséges feladatok koordinációja és adminisztrációja, kapcsolattartás a külső szolgáltató partnerekkel (pl: könyvelés, bérszámfejtés, ügyvéd, IT, iroda üzemeltetés) és office management.

 

Részletesebben:

  • kapcsolattartás a külsős partnerekkel, szükséges adminisztráció elvégzése,
  • bejövő számlák és költségelszámolások adminisztrációja, továbbítása a könyvelésre,
  • banki adminisztratív kapcsolattartás, ügyintézés,
  • adatszolgáltatások a könyvelő, pénzügy, bérszámfejtés felé,
  • kollégák be és kiléptetésének adminisztratív előkészítése,
  • ügyvezető által kért riportok, elemzések előkészítése a vállalatirányítási rendszer használatával,
  • Office Management – irodai fogyócikkek beszerzése, hibabejelentések, tárgyi eszközök, céges autók, leltárak kezelése, rendszergazdával való egyeztetések.

Elvárások

  • felsőfokú végzettség, előny a pénzügyi, gazdasági jellegű szakirány,
  • tárgyalóképes angol nyelvtudás szóban, írásban,
  • magabiztos PC ismeret, kiemelkedő excel tudás, rendszerszemlélet, pontosság, magas fokú precizitás,
  • irodai programok magas szintű ismerete (excel, word, power point, CRM (Creatio), AI, stb…),
  • minimum 2 éves adminisztratív munkatapasztalat (előny a vezetői szakmai asszisztencia, pénzügy, office management terület),
  • logikus gondolkodás, érdeklődés az adatok, és azok összefüggései iránt,
  • megbízható, pozitív, kedves és segítőkész, asszertív személyiség,
  • erős időbeosztási és priorizálási képesség.

Amit kínálunk

  • Változatos, de kiszámítható feladatok és munkavégzés.
  • Lehetőség az önálló munkavégzésre, kreatív, újító ötletekre, megoldásokra.
  • Bizalmi pozíció, közvetlen ügyvezetői iránymutatással.
  • Befogadó, jó kedvű, segítőkész csapat, őszinte, nyílt kommunikáció, home office lehetőség, jó és biztos (bejelentett) fizetés, és év végi prémium.
  • Fejlődési lehetőség akár gazdasági, akár egyéb más irányban.
  • Világszínvonalú, szuperkényelmes irodai környezet.

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Kávézó
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Cégcsoportunk a BLUE (Blue Business Interior, floor by Blue) a B2B, projekt alapú szektorban, főként nemzetközi cégek számára inspiratív irodatereket alkot. Ügyfeleink rendelkezésére állunk professzionális padlóburkolatokkal, magas minőségű irodabútorokkal, tértervezéssel, és sok egyéb szolgáltatással. 

Fejlődő csapatunkba keressük új munkatársunkat.

Jelentkezés módja

Csatold az önéletrajzod és jelentkezz!


Álláshirdetés jelentése