Állás részletei
-
Cég neve
BSZL Zrt.
-
Munkavégzés helye
1211 Budapest, Weiss Manfréd út 5.
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol középfok
- 3-5 év tapasztalat
- Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
- Gazdasági terület napi működésének szakmai irányítása és koordinálása a hatályos jogszabályok ill. az érvényben lévő szabályzatok alapján;
- operatív részvétel a gazdasági terület napi munkájában;
- számviteli rend kialakítása és működtetése, számviteli, pénzügyi és pénzkezelési szabályok kialakítása;
- éves beszámoló és kiegészítő melléklet elkészítése;
- vezetői döntéseket megalapozó, az ellenőrzést biztosító információs rendszer kialakítása, működésének ellenőrzése;
- cégcsoport szintű éves tervezés koordinálása, tervek elkészítésében való aktív részvétel;
- cash flow terv készítése, a megvalósítás figyelemmel kísérése és értékelése;
- pénzforgalom megszervezése, ellenőrzése, bank- és hitelügyek intézése, kapcsolattartás a pénzintézetekkel;
- adatszolgáltatások elkészítése előírt határidőre, különböző statisztikai kötelezettségek teljesítése;
- a Társaság és kapcsolt vállalkozások pénzmozgásának figyelése;
- a Társaság és leányvállalatai likviditásának folyamatos monitorozása ezzel kapcsolatos döntés előkészítő anyagok, riportok összeállítása;
- kintlévőség kezelés folyamatának koordinációja és ellenőrzése;
- könyveléssel, adózással, könyvvizsgálattal, jogi eljárásokkal összefüggő kapcsolattartás, koordináció cégcsoport szinten;
- szakmai szempontok alapján előzetesen véleményezi a Társaság által kötendő írásbeli megállapodások, szerződések belső szabályzatban meghatározott körét;
- tagvállalatok egyes befektetési, beruházási, finanszírozási döntés előkészítő anyagainak véleményezése, értékelése;
- részesedések vásárlásával, illetve értékesítésével összefüggő pénzügyi, számviteli elemzések összeállítása;
- nemzetközi pályázati projektek pénzügyi menedzselése, rendszeres partneri jelentések elkészítése;
Elvárások
- Felsőfokú gazdasági végzettség,
- vonatkozó törvények átfogó ismerete,
- gazdasági számítások, elemzési eljárások ismerete,
- MS Office magas szintű ismerete,
- 5 év szakmai és 2 év vezetői gyakorlat,
- irányítási, problémamegoldó képesség,
- pontosság, precizitás, minőségre törekvés,
- tárgyalóképes szintű angol nyelvtudás szóban és írásban
Előnyt jelent
- 3-5 éves hasonló területen szerzett tapasztalat
- mérlegképes könyvelő végzettség,
- ingatlanfejlesztési területen szerzett tapasztalat
- nemzetközi projektek elszámolásában szerzett tapasztalat
Amit kínálunk
- versenyképes jövedelem és juttatási csomag
- folyamatos szakmai kihívások, fejlődési lehetőség
- hosszú távú, stabil munkalehetőség
- változatos, sokoldalú, felelősségteljes munka
Céginformáció
A Budapesti Szabadkikötő Logisztikai Zrt. logisztikai szolgáltatással, ingatlan fejlesztéssel és gazdálkodással foglalkozik
Jelentkezés módja
A "Jelentkezem" gombra történő kattintás után kérjük csatolja önéletrajzát
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése