BSZL Zrt. logo

Gazdasági igazgató

Állás részletei

  • Cég neve

    BSZL Zrt.

  • Munkavégzés helye

    1211 Budapest, Weiss Manfréd út 5.

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Gazdasági terület napi működésének szakmai irányítása és koordinálása a hatályos jogszabályok ill. az érvényben lévő szabályzatok alapján;
  • operatív részvétel a gazdasági terület napi munkájában;
  • számviteli rend kialakítása és működtetése, számviteli, pénzügyi és pénzkezelési szabályok kialakítása;
  • éves beszámoló és kiegészítő melléklet elkészítése;
  • vezetői döntéseket megalapozó, az ellenőrzést biztosító információs rendszer kialakítása, működésének ellenőrzése;
  • cégcsoport szintű éves tervezés koordinálása, tervek elkészítésében való aktív részvétel;
  • cash flow terv készítése, a megvalósítás figyelemmel kísérése és értékelése;
  • pénzforgalom megszervezése, ellenőrzése, bank- és hitelügyek intézése, kapcsolattartás a pénzintézetekkel;
  • adatszolgáltatások elkészítése előírt határidőre, különböző statisztikai kötelezettségek teljesítése;
  • a Társaság és kapcsolt vállalkozások pénzmozgásának figyelése;
  • a Társaság és leányvállalatai likviditásának folyamatos monitorozása ezzel kapcsolatos döntés előkészítő anyagok, riportok összeállítása;
  • kintlévőség kezelés folyamatának koordinációja és ellenőrzése;
  • könyveléssel, adózással, könyvvizsgálattal, jogi eljárásokkal összefüggő kapcsolattartás, koordináció cégcsoport szinten;
  • szakmai szempontok alapján előzetesen véleményezi a Társaság által kötendő írásbeli megállapodások, szerződések belső szabályzatban meghatározott körét;
  • tagvállalatok egyes befektetési, beruházási, finanszírozási döntés előkészítő anyagainak véleményezése, értékelése;
  • részesedések vásárlásával, illetve értékesítésével összefüggő pénzügyi, számviteli elemzések összeállítása;
  • nemzetközi pályázati projektek pénzügyi menedzselése, rendszeres partneri jelentések elkészítése;

Elvárások

  • Felsőfokú gazdasági végzettség,
  • vonatkozó törvények átfogó ismerete,
  • gazdasági számítások, elemzési eljárások ismerete,
  • MS Office magas szintű ismerete,
  • 5 év szakmai és 2 év vezetői gyakorlat,
  • irányítási, problémamegoldó képesség,
  • pontosság, precizitás, minőségre törekvés, 
  • tárgyalóképes szintű angol nyelvtudás szóban és írásban

Előnyt jelent

  • 3-5 éves hasonló területen szerzett tapasztalat
  • mérlegképes könyvelő végzettség, 
  • ingatlanfejlesztési területen szerzett tapasztalat
  • nemzetközi projektek elszámolásában szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

  • versenyképes jövedelem és juttatási csomag
  • folyamatos szakmai kihívások, fejlődési lehetőség
  • hosszú távú, stabil munkalehetőség
  • változatos, sokoldalú, felelősségteljes munka

Céginformáció

A Budapesti Szabadkikötő Logisztikai Zrt. logisztikai szolgáltatással, ingatlan fejlesztéssel és gazdálkodással foglalkozik

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra történő kattintás után kérjük csatolja önéletrajzát

Álláshirdetés jelentése