Várpalotai Polgármesteri Hivatal logo

Gazdálkodási ügyintéző - pénztáros

Állás részletei

  • Cég neve

    Várpalotai Polgármesteri Hivatal

  • Munkavégzés helye

    8100 Várpalota, Gárdonyi Géza utca 39.

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

Pénztárosi teendői során köteles ellátni a Várpalota Város Önkormányzata és önállóan működő intézményei, házi pénztárainak kezelését a mindenkor érvényes pénz- és értékkezelési szabályzat előírásai szerint. Gondoskodik a pénztári számlák rendszeres rögzítéséről az ASP pénzügyi rendszerben. Vezeti a pénztárjelentést, a pénzforgalomhoz kapcsolódó pénztári bevételi- és kiadási bizonylatokat. Vezeti a telefon-nyilvántartást és ellátja a biztosítások ügyintézésével kapcsolatos feladatokat.

Elvárások

Magyar állampolgárság, Cselekvőképesség, Büntetlen előélet, Gazdasági középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és gazdaságtudományi, statisztikai ügyintézői szakképesítés.

Előnyt jelent

pénztárkezelő és valutapénztárosi végzettség, legalább 2 év pénztárkezelési területen szerzett gyakorlat, ASP szakrendszer ismerete, közigazgatási alapvizsga/szakvizsga.

Amit kínálunk

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló" 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a(z) Közszolgálati Szabályzat rendelkezései az irányadók.

Jelentkezés módja

A Jelentkezem gombra kattintva csatolja fényképes szakmai önéletrajzát.


Álláshirdetés jelentése