Magyar Államkincstár logo

Folyamatmenedzser

Állás részletei

  • Cég neve

    Magyar Államkincstár

  • Munkavégzés helye

    1054 Budapest, Hold utca 7.

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Munkába járás támogatás
    • Egészségbiztosítás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Tech stack

    • WORD POWERPOINT CRM SQL ORACLE POSTGRESQL ENTERPRISE ARCHITECT OUTLOOK
  • Módszertan és szoftverek

    • Excel
    • Siebel
    • Jira
    • Confluence
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Az informatikai szakterületen folyamatdokumentáció elkészítése, aktualizálása vagy ezek támogatása a modellezési konvenciók szerint.
  • Jóváhagyott folyamatjavító intézkedések átvezetése a folyamatokba.
  • Folyamatok hierarchiájának, kritikus folyamatoknak, folyamati összefüggéseknek, azok egymásra- és kölcsönhatásának, keresztfüggéseknek beazonosítása.
  • A koordinált folyamatfejlesztés megvalósítása, a folyamatok optimalizálásában való közreműködés.
  • Részvétel az informatikai fejlesztési igények vizsgálatában, javaslattétel a megoldásra folyamatszabályozási eszközök segítségével.
  • Javaslatok kidolgozása a folyamatmódosításokra, a folyamatok workflow rendszerben való leképzésének támogatása.
  • Együttműködés a Kincstár szervezeti egységeivel a folyamatmenedzsment és üzletmenet-folytonosság kidolgozásában.
  • Részvétel a folyamatmodellezési módszertan kidolgozásában és a módszertan bevezetésében.
  • Az informatikai folyamatok minőségbiztosításának támogatása.

Elvárások

  • Magyar állampolgárság.
  • Büntetlen előélet.
  • Cselekvőképesség.
  • Felsőfokú vagy középfokú iskolai végzettség, elsődlegesen gazdaságtudományi, műszaki képzési területen szerzett szakképzettség.
  • Legalább 2 éves tapasztalat folyamatmenedzsment szakterületen.
  • Szabályozási, szervezési-, tervezési-, stratégiai-, üzleti-, minőségmenedzsment ismeretek.
  • Folyamatmenedzsment rendszerek ismerete.
  • A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).
  • Pályázat nyertesének speciális erkölcsi bizonyítvány.

Előnyt jelent

  • Közigazgatási és informatikai fejlesztési és üzemeltetési folyamatok ismerete.
  • Kormányzati informatikára vonatkozó jogszabályismeret.
  • Adapto rendszer ismerete.

 

Elvárt kompetenciák

  • Jó priorizálási-, és problémamegoldó képesség.
  • Önállóság, és csapatban való együttműködés egyaránt.
  • Alaposság, precizitás, felelősségteljes gondolkodás.
  • Rendszer-folyamat szemlélet.
  • Jó, hatékony kommunikációs készség.
  • Jó dokumentációs és kommunikációs képesség.
  • Stratégiai gondolkodásmód.

Amit kínálunk

  • Versenyképes jövedelem.
  • Cafeteria.
  • Munkába járás támogatása.
  • Egészségügyi szűrővizsgálat lehetősége.
  • Képzés/továbbképzési lehetőség.
  • Juttatások (családalapítási, gyermeknevelési, iskolakezdési támogatás), gyermekprogramok (mikulás, gyermeknap, tábor stb.).
  • Üdülési/sportolási lehetőségek.
  • Barátságos környezet.
  • Hosszútávú munkalehetőség.
  • Tömegközlekedéssel jól megközelíthető munkahely.

Céginformáció

A Magyar Államkincstár közel hatezer főt foglalkoztató központi költségvetési szerv, több mint 25 éve kezdte meg a működését és a közigazgatás kiemelt szereplőjeként rendkívül szerteágazó, lényegében minden magyar embert érintő tevékenységet folytat.  A Kincstár megbízható közintézmény és biztos, stabil munkahely.

Akarsz az ország egyik legnagyobb munkáltatójánál dolgozni? Jelentkezz, és legyél Te az új  Folyamatmenedzser kollégánk!

Szervezeti egység: Informatikai Stratégiai Főosztály.

Munkavégzés helye: Magyar Államkincstár 1054 Budapest, Hold utca 7.

Szerződés típusa: határozatlan idejű, kormányzati szolgálati jogviszony.

Napi munkaidő: teljes munkaidőben.

Próbaidő: 6 hónap.

Jelentkezés módja

Jelentkezéshez kérjük csatolni

  • Részletes szakmai önéletrajzot.
  • Motivációs levelet bérigény megjelölésével.
  • Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát, nyelvvizsgát igazoló bizonyítvány másolatát.

 

Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján a Karrier oldalon.

A pályázatokat 2024. május 12-ig  kérjük megküldeni. A tárgyban kérjük megküldeni. A tárgyban kérjük feltüntetni a feladatkör megnevezését: „Folyamatmenedzser

A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2024. május 26. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.


Álláshirdetés jelentése