Állás részletei
-
Cég neve
Magyar Államkincstár
-
Munkavégzés helye
1054 Budapest, Hold utca 7.
-
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Munkába járás támogatás
- Egészségbiztosítás
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Tech stack
- WORD POWERPOINT CRM SQL ORACLE POSTGRESQL ENTERPRISE ARCHITECT OUTLOOK
-
Módszertan és szoftverek
- Excel
- Siebel
- Jira
- Confluence
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 1-3 év tapasztalat
- Főiskola
Állás leírása
Feladatok
- Az informatikai szakterületen folyamatdokumentáció elkészítése, aktualizálása vagy ezek támogatása a modellezési konvenciók szerint.
- Jóváhagyott folyamatjavító intézkedések átvezetése a folyamatokba.
- Folyamatok hierarchiájának, kritikus folyamatoknak, folyamati összefüggéseknek, azok egymásra- és kölcsönhatásának, keresztfüggéseknek beazonosítása.
- A koordinált folyamatfejlesztés megvalósítása, a folyamatok optimalizálásában való közreműködés.
- Részvétel az informatikai fejlesztési igények vizsgálatában, javaslattétel a megoldásra folyamatszabályozási eszközök segítségével.
- Javaslatok kidolgozása a folyamatmódosításokra, a folyamatok workflow rendszerben való leképzésének támogatása.
- Együttműködés a Kincstár szervezeti egységeivel a folyamatmenedzsment és üzletmenet-folytonosság kidolgozásában.
- Részvétel a folyamatmodellezési módszertan kidolgozásában és a módszertan bevezetésében.
- Az informatikai folyamatok minőségbiztosításának támogatása.
Elvárások
- Magyar állampolgárság.
- Büntetlen előélet.
- Cselekvőképesség.
- Felsőfokú vagy középfokú iskolai végzettség, elsődlegesen gazdaságtudományi, műszaki képzési területen szerzett szakképzettség.
- Legalább 2 éves tapasztalat folyamatmenedzsment szakterületen.
- Szabályozási, szervezési-, tervezési-, stratégiai-, üzleti-, minőségmenedzsment ismeretek.
- Folyamatmenedzsment rendszerek ismerete.
- A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).
- Pályázat nyertesének speciális erkölcsi bizonyítvány.
Előnyt jelent
- Közigazgatási és informatikai fejlesztési és üzemeltetési folyamatok ismerete.
- Kormányzati informatikára vonatkozó jogszabályismeret.
- Adapto rendszer ismerete.
Elvárt kompetenciák
- Jó priorizálási-, és problémamegoldó képesség.
- Önállóság, és csapatban való együttműködés egyaránt.
- Alaposság, precizitás, felelősségteljes gondolkodás.
- Rendszer-folyamat szemlélet.
- Jó, hatékony kommunikációs készség.
- Jó dokumentációs és kommunikációs képesség.
- Stratégiai gondolkodásmód.
Amit kínálunk
- Versenyképes jövedelem.
- Cafeteria.
- Munkába járás támogatása.
- Egészségügyi szűrővizsgálat lehetősége.
- Képzés/továbbképzési lehetőség.
- Juttatások (családalapítási, gyermeknevelési, iskolakezdési támogatás), gyermekprogramok (mikulás, gyermeknap, tábor stb.).
- Üdülési/sportolási lehetőségek.
- Barátságos környezet.
- Hosszútávú munkalehetőség.
- Tömegközlekedéssel jól megközelíthető munkahely.
Céginformáció
A Magyar Államkincstár közel hatezer főt foglalkoztató központi költségvetési szerv, több mint 25 éve kezdte meg a működését és a közigazgatás kiemelt szereplőjeként rendkívül szerteágazó, lényegében minden magyar embert érintő tevékenységet folytat. A Kincstár megbízható közintézmény és biztos, stabil munkahely.
Akarsz az ország egyik legnagyobb munkáltatójánál dolgozni? Jelentkezz, és legyél Te az új Folyamatmenedzser kollégánk!
Szervezeti egység: Informatikai Stratégiai Főosztály.
Munkavégzés helye: Magyar Államkincstár 1054 Budapest, Hold utca 7.
Szerződés típusa: határozatlan idejű, kormányzati szolgálati jogviszony.
Napi munkaidő: teljes munkaidőben.
Próbaidő: 6 hónap.
Jelentkezés módja
Jelentkezéshez kérjük csatolni
- Részletes szakmai önéletrajzot.
- Motivációs levelet bérigény megjelölésével.
- Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát, nyelvvizsgát igazoló bizonyítvány másolatát.
Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján a Karrier oldalon.
A pályázatokat 2024. május 12-ig kérjük megküldeni. A tárgyban kérjük megküldeni. A tárgyban kérjük feltüntetni a feladatkör megnevezését: „Folyamatmenedzser”
A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2024. május 26. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése