Magyar Államkincstár logo

Fejlesztési vezető

Állás részletei

  • Cég neve

    Magyar Államkincstár

  • Munkavégzés helye

    1054 Budapest, Hold u. 7.

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Céges üdülés, üdültetés
    • Szakmai tréningek
    • Munkába járás támogatás
    • Egészségbiztosítás
    • Beiskolázási támogatás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Tech stack

    • BI
  • Módszertan és szoftverek

    • Pmp
    • Scrum
    • Agile
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 5-10 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Döntés előkészítő anyagok elkészítésében, értékelésében való részvétel
  • A Kincstár informatikai stratégiájának elkészítésében és nyomon követesében való közreműködés.
  • Az informatikai stratégiai dokumentumok elkészítése, a területet érintő javaslatok megfogalmazása (pl. folyamatok felmérése és racionalizálása).
  • Munkakörében felelős az informatikai rendszerek kapcsán felmerült fejlesztési igények indokoltságának, valamint a megvalósítás módjának felülvizsgálatáért, elbírálásáért, az informatikai stratégia szem előtt tartásával.
  • Egyeztetést kezdeményez a kincstári rendszerek fejlesztőivel.
  • Koordinálja az üzletielemző-rendszerszervezők feladatait, különös tekintettel a fejlesztési igények tisztázására.
  • Program frissítések összeállítása, szakmai és üzemeltetési integrációs tesztelési feladatok irányítása.
  • Javaslatot tesz a fejlesztések ütemezésére, megvalósítás módjára.
  • Részt vesz az éves informatikai feladat és erőforrás tervnek megfelelő alkalmazásmenedzsment feladatokban.
  • Informatikai szakértői feladatokat lát el az informatikai fejlesztési folyamatokban és projektekben.
  • A bevezetésre kerülő új rendszerekhez, új modulokhoz és funkciókhoz kapcsolódó fejlesztési dokumentumok elkészítésében, véleményezésében való részvétel, különös tekintettel a Követelmény Jegyzékre, a Követelmény Specifikációra, Felhasználói kézikönyvre, oktatási anyagok készítésére.
  • Felelős az informatikai, informatikai üzemeltetési és infrastrukturális szempontú követelmények érvényesítéséért az informatikai fejlesztési folyamatokban.
  • Teljesítés igazolási folyamat során a belső szabályzatokban, a szerződésekben és a Projekt Indító dokumentumokban meghatározott feladatokat lát el.
  • A rendszerek, illetve a hozzájuk közvetlenül kapcsolódó rendszerek és alrendszerek alkalmazásmenedzsment feladatai ellátásában való részvétel.
  • A külső erőforrások bevonásával megvalósított üzemeltetésfejlesztések és változáskezelési feladatok koordinálása.
  • Támogatja az Informatikai Elnökhelyettes minőségbiztosítási feladatait.
  • Kapcsolattartás külső szállítókkal.

Elvárások

  • Magyar állampolgárság.
  • Cselekvőképesség.
  • Büntetlen előélet.
  • Egyetemi vagy főiskolai végzettség, ezen belül elsődlegesen informatikai képzési területen szerzett szakképzettség vagy egyetemi vagy főiskolai végzettség és informatikai szakképesítés.
  • Legalább 5 év tapasztalat agilis környezetben történő szoftverfejlesztésben, melyből minimum 1 évet komplex nagyvállalati környezetben szerzett.
  • A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 279.§ (6) és (7) bekezdése szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.

 

Elvárt kompetenciák

  • Modern programozási nyelvek és keretrendszerek mély ismerete, különös tekintettel a következőkre: e.g. React.js, Scala, native alkalmazáskörnyezetek (pl. iOS, Android) és backend (pl. Java, Akka stb.).
  • Mélyreható tapasztalat a legújabb ECMAScript funkciókkal, állapotkezelési könyvtárakkal és tesztvezérelt fejlesztéssel.
  • A folyamatos integráció szakértője.
  • Distributed systems tapasztalat (pl. mikroszolgáltatások, public RESTful API, GraphQL, SSO/OAuth2).
  • UX/UI tudás és tapasztalat több végfelhasználói eszközön.
  • Tapasztalat különböző relational és NoSQL adatbázisokkal és valós idejű adatfeldolgozással.
  • Az infrastruktúrák és a teljesen automatizált irányítási és üzemeltetési folyamatok alapszintű ismerete.
  • Az elemzés, az A/B tesztek és a teljesítményoptimalizálás alapos ismerete.
  • Tapasztalt és junior kollégák mentorálásában és coachingjában szerzett tapasztalat.
  • Csapatmunkára és önálló munkavégzésre való alkalmasság.
  • Kiemelkedő szóbeli és írásbeli kommunikáció készség.
  • Agilitás, proaktivitás.
  • Rendszerszintű gondolkodás, probléma felismerő- és megoldó készség, analitikus gondolkodás.
  • Stressztűrő képesség, terhelhetőség, precizitás, megbízhatóság.
  • Informatika és a közszolgálat iránti elhivatottság.

Előnyt jelent

  • Aktív tagja a technológiai közösségeknek.
  • Rendszerszervezői gyakorlat.
  • IT architektúra tervezési gyakorlat.
  • IT üzemeltetési ismertek és gyakorlat.
  • Referenciák.

Amit kínálunk

  • Versenyképes jövedelem.
  • Cafeteria.
  • Munkába járás támogatása.
  • Egészségügyi szűrővizsgálat lehetősége.
  • Képzés/továbbképzési lehetőség.
  • Juttatások (családalapítási, gyermeknevelési, iskolakezdési támogatás), gyermekprogramok (mikulás, gyermeknap, tábor stb.).
  • Üdülési/sportolási lehetőségek.
  • Barátságos környezet.
  • Hosszútávú munkalehetőség.
  • Tömegközlekedéssel jól megközelíthető munkahely.

Céginformáció

A Magyar Államkincstár közel hatezer főt foglalkoztató központi költségvetési szerv, több mint 25 éve kezdte meg a működését és a közigazgatás kiemelt szereplőjeként rendkívül szerteágazó, lényegében minden magyar embert érintő tevékenységet folytat.  A Kincstár megbízható közintézmény és biztos, stabil munkahely.

Akarsz az ország egyik legnagyobb munkáltatójánál dolgozni? Jelentkezz, és legyél Te az új Fejlesztési vezető kollégánk!

Szervezeti egység: Informatikai Elnökhelyettes.

Munkavégzés helye: Magyar Államkincstár, 1054 Budapest, Hold u. 7. és a Magyar Államkincstár telephelyei.

Szerződés típusa: határozatlan idejű munkaviszony.

Napi munkaidő: teljes munkaidőben.

Próbaidő: 3 hónap.

Jelentkezés módja

Jelentkezéshez kérjük csatolni

  • Részletes szakmai önéletrajzot.
  • Motivációs levelet bérigény megjelölésével.
  • Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát, nyelvvizsgát igazoló bizonyítvány másolatát.

 

Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján a Karrier oldalon.

A pályázatokat 2024. május 12-ig  kérjük megküldeni. A tárgyban kérjük megküldeni. A tárgyban kérjük feltüntetni a feladatkör pontos megnevezését: „Fejlesztési vezető.”

A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2024. május 26. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.


Álláshirdetés jelentése