Állás részletei
-
Cég neve
Főpolgármesteri Hivatal
-
Munkavégzés helye
1052 Budapest, Városház u. 9-11.
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Home office
- Alkalmazotti jogviszony
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 3-5 év tapasztalat
- Főiskola
Állás leírása
Feladatok
a Pénzügyi, Számviteli és Vagyonnyilvántartási Főosztály, Vagyonnyilvántartási és Kataszteri Osztály feladatkörébe tartozó tárgyi eszköz nyilvántartói feladatok ellátása, így különösen:
- az önkormányzati vagyont érintő változások nyomon követése, rögzítése a pénzügyi – eszköz nyilvántartási integrált rendszerben,
- üzemeltetési/vagyonkezelési szerződések kezelése, társaságokkal történő egyeztetés,
- statisztikai és egyéb adatszolgáltatások előkészítése,
- beruházásokkal, felújításokkal kapcsolatos aktiválási feladatok ellátása,
- selejtezéssel, leltározással kapcsolatos feladatok ellátása,
- közreműködés az önkormányzati vagyonkimutatás összeállításában,
- pénzügyi és főkönyvi egyeztetések, valamint társosztályokkal történő egyeztetés ellátása,
- előterjesztések, szerződések véleményezése.
Elvárások
- magyar állampolgárság, büntetlen előélet, cselekvőképesség,
- felsőfokú pénzügyi- számviteli vagy gazdálkodási szakon szerzett végzettség,
- pénzügyi-számviteli területen szerzett 3 év szakmai tapasztalat,
- precíz, pontos, gyors munkavégzés,
- nagyfokú önállóság és terhelhetőség,
- szakmai elkötelezettség, felelősségtudat,
- pontosság, megbízhatóság,
- koordinációs és szervezőkészség, együttműködési képesség,
- jó kommunikációs készség,
- gyakorlatias gondolkodás,
- MS Office programok – különösen Word és Excel – aktív, felhasználói szintű ismerete.
Előnyt jelent
- államháztartásban (lehetőleg önkormányzatnál) pénzügyi-számviteli területen szerzett szakmai tapasztalat,
- integrált pénzügyi rendszer ismerete (FORRÁS.NET),
- mérlegképes könyvelői képesítés
- közigazgatási alapvizsga és szakvizsga megléte.
Amit kínálunk
- illetmény és egyéb juttatások: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a 65/2013. (IX. 18.) Főv. Kgy. rendelet előírásai alapján történik,
- kiemelkedő juttatási csomag,
- határozatlan idejű közszolgálati jogviszony,
- stabil, családbarát munkahely,
- hibrid (irodai és otthoni) munkavégzés lehetősége.
Céginformáció
Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal Pénzügyi, Számviteli és Vagyonnyilvántartási Főosztálya határozatlan időre eszköznyilvántartási ügyintéző munkakör betöltésére munkatársat keres.
Jelentkezés módja
Csatolandó iratok:
- részletes szakmai önéletrajz, valamint motivációs levél,
- a végzettséget, szakképzettséget, szakképesítést igazoló bizonyítványok másolata (ennek hiánya esetén a jelentkezés érvénytelennek tekintendő),
- szakmai gyakorlatot igazoló dokumentumok másolata,
- továbbá arra vonatkozó – aláírásával ellátott - nyilatkozata, hogy a benyújtott önéletrajzában és mellékleteiben foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul (ennek hiánya esetén a jelentkezés érvénytelennek tekintendő).A csatolandó nyilatkozat és a vonatkozó adatkezelési tájékoztató megtalálható: einfoszab.budapest. hu/Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok/Adatvédelem, közérdekű adatok igénylése/Adatkezelési tájékoztatók/Adatkezelési tájékoztató Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatalhoz álláshirdetésre, pályázatra jelentkezők vagy aktuális álláshirdetés, pályázat hiányában munkát kereső jelentkezők részére menüpont alatt.
Jelentkezési határidő: 2024. május 25.
A beérkezett jelentkezések folyamatosan kerülnek elbírálásra.
Az állás betöltésének várható időpontja: a meghirdetett munkakör az elbírálást követően azonnal betölthető.
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő.
A munkavégzés helye:Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, 1052 Budapest, Városház u. 9-11.
A jelentkezést a Főpolgármesteri Hivatal Humánerőforrás-menedzsment Főosztálya (1052 Budapest, Városház u. 9-11.) részére, vagy a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.
A jelentkezésnél kérjük feltüntetni ,,eszköznyilvántartási ügyintéző”.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése