Richter Gedeon Nyrt. logó

Enduser Device Support Specialist

Állás részletei

  • Cég neve

    Richter Gedeon Nyrt.

  • Munkavégzés helye

    Budapest
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Céges üdülés, üdültetés
    • Szakmai tréningek
    • Egészségbiztosítás
    • Élet- és balesetbiztosítás
    • Beiskolázási támogatás
    • Nyugdíjpénztár
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
    • 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header

Helló, Enduser Device Support Specialist! Gondolkozz nagyban, és csatlakozz a 120 éve sikeres Richter Gedeon megújuló szervezetéhez! 

 

Globális jelentőségű gyógyszeripari vállalatként a digitalizáció és az automatizáció kulcsszerepet játszik versenyképességünk fenntartásában. Növekedésünk másik motorja a szolgáltatásalapú szemlélet, aminek kialakításában és működtetésében számítunk IT-szakértelmedre: csatlakozz most a Richter közösségéhez Enduser Device Support Specialistként!

  • ServiceNow rendszerben hibajegy alapú munkavégzés
  • Személyes helyszíni felhasználótámogatás
  • Informatikai eszközök előkészítése, telepítése
  • Informatikai eszközök helyszíni üzembehelyezése
  • Eseti alkalmazástelepítés, konfigurálás elvégzése Windows klienseken
  • Mobileszközök előkészítése, üzembehelyezése
  • Tárgyalótechnikai támogatás és konferenciarendszerek üzemeltetése, beleértve az audiovizuális eszközök, videókonferencia-rendszerek és prezentációs megoldások felügyeletét, karbantartását és felhasználói támogatását. 
  • Nyomtatók előkészítése, üzembehelyezése, karbantartása
  • Informatikai eszközök és alkalmazások hibáinak feltárásában, megoldásában együttműködés az L2 csapattal
  • Dokumentációk, leírások, tudásbázis naprakészen tartása
  • Együttműködés a ServiceDesk (L1) és a Desktop üzemeltető (L2) területekkel
  • Érettségi, szakirányú középfokú végzettség és szakmai tapasztalat (min. 2-3 év)

 

Egyéb elvárások, tapasztalat

  • Windows operációs rendszer rendszergazda szintű ismerete
  • Microsoft kliensoldali ügyviteli alkalmazások (MS Office) ismerete
  • Informatikai kliensoldali eszközök rendszergazda szintű ismerete - Notebook, desktop, tablet/telefon mobileszköz és nyomtató eszközök
  • Perifériák illesztésében, driverelésben szerzett tapasztalat
  • Magabiztos min. középszintű angol nyelvtudás - Szóban is! 
  • „B” kategóriás jogosítvány

 

Szükséges kompetenciák

  • Együttműködés
  • Eredményorientáltság
  • Szakértelem
  • Változáskezelés
  • Önfejlesztés, fejlesztés
  • Service Now vagy egyéb jegykezelő rendszerben szerzett tapasztalat
  • Nagyvállalati/multinacionális vállalati környezetben szerzett tapasztalat
  • Informatikai eszközök szervizelésében szerzett tapasztalat

Elkötelezett, támogató csapat és stabil, hosszú távú, nemzetközi, hazai központú munkahely, ahol az egészséged és kiegyensúlyozottságod kiemelt szerepet kap:

  • Egészségprogrammal, helyi orvosi rendelőkkel és egészségbiztosítással gondoskodunk egészséged megőrzéséről
  • Magad és családod jóllétéhez vállalati üdülőink és ingyenes sportolási lehetőségeink (uszoda, konditerem, sportpálya) járulnak hozzá
  • Családod életét iskolakezdési támogatással és óvodánkkal támogatjuk
  • Teljesítményedet a bér mellett számos juttatással ismerjük el (cafeteria, nyugdíjpénztár, csoportos élet- és balesetbiztosítás, részvény program, törzsgárda jutalom)
  • Fejlődésedet folyamatos képzésekkel támogatjuk

 

Várjuk jelentkezésedet, örömmel látunk a Richter család legújabb tagjaként!

  • Orvosi felügyelet
  • Sportolási lehetőség
  • Óvoda

Álláshirdetés jelentése