Állás részletei
-
Cég neve
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság (kef)
-
Munkavégzés helye
Budapest
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- Nem kell tapasztalat
- Középiskola
Állás leírása
Feladatok
- A KEF üzemeltetésébe tartozó épületek napi, időszakos eseti, valamint nagytakarításának megrendelése, továbbá a kártevőirtással, konténeres hulladékszállítással (kommunális-, szelektív-, és egyéb hulladék), valamint kertészeti szolgáltatásokkal és termékekkel kapcsolatosan az érvényben lévő megállapodások, szerződések alapján történő ügyintézés.
- A vonatkozó költségek nyilvántartásával, a megrendelések év közben felmerülő igények alapján történő módosításával, a pénzügyi és szükség esetén a jogi szakterületek felé a szükséges ügyintézések, levelezések kezdeményezése;
- Ingatlanüzemeltetési rendszerekben beérkező igények, eseti igények adatainak pontosítása, felmérések kérése érintett kapcsolattartóktól, költségek kalkulálása, megrendelés előkészítése, pénzügyi és jogi főosztály felé a szükséges ügyintézések, levelezések elkészítése, kezdeményezése,
- A feladatához kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása, az elvégzett munkák dokumentálása, ellenőrzése.
- Kapcsolattartás, egyeztetés, együttműködés a minisztériumi kapcsolattartókkal.
Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény, az 51/2016. (XII.13.) NGM rendelet, valamint a Főigazgatóságnál hatályban lévő Kollektív Szerződés és a KEF szabályzataiban rögzített rendelkezések az irányadók.
Elvárások
- érettségi,
- felhasználói számítógépes ismeretek, különös tekintettel a Microsoft Office Excelben való jártasságra,
- magyar állampolgárság,
- büntetlen előélet.
Előnyt jelent
- közigazgatásban szerzett gyakorlat,
- ingatlanüzemeltetésben szerzett tapasztalat,
- felsőfokú végzettség.
Elvárt kompetenciák:
- Megbízhatóság
- Felelősségvállalás, felelősségtudat
- Terhelhetőség, pontos, precíz munkavégzés
- Jó szervezőkészség
- Önállóság, jó problémamegoldó képesség
Céginformáció
A Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság
a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján
pályázatot hirdet a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság Humánpolitikai Főosztály Előadó (ingatlankezelési) munkakör betöltésére.
A Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság (KEF) önállóan működő és gazdálkodó költségvetési szerv.
A költségvetési szerv feladatkörét az 250/2014. (X. 2.) Kormányrendelet, illetve az alapító okirat határozzák meg.
A közalkalmazotti jogviszony időtartama: határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
Próbaidő: 4 hónap
A munkavégzés helye: Budapest (belváros)
Jelentkezés módja
A pályázathoz csatolni kell:
- a pályázó fényképes szakmai önéletrajzát, az elbírálásnál előnyt jelentő tényezők ismertetésével;
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítványt, vagy annak kiállítására tett kötelezettségvállalási nyilatkozat;
- a végzettséget igazoló oklevelek másolatát;
- a pályázó hozzájáruló nyilatkozatát arról, hogy pályázati anyagát a pályázat elbírálásában résztvevők megismerhetik;
- a pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy a pályázat sikertelensége esetén hozzájárul önéletrajza zárt kezeléséhez.
A munkakör betölthetőségének időpontja: Az elbírálást követően azonnal.
A pályázatok benyújtásának határideje: 2024.05.03.
A KÖZIGÁLLÁSI PUBLIKÁLÁS IDŐPONTJA: 2024.04.19.
A pályázatok benyújtásának módja:
A pályázati anyagokat a fent megjelölt tartalommal elektronikus úton, a "Jelentkezem" gombra kattintva kérjük benyújtani.
A pályázat elbírálásának határideje: 2024.05.10.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése