Állás részletei
-
Cég neve
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság
-
Munkavégzés helye
1135 BUDAPEST, SZABOLCS utca 37-43..
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás leírása
Feladatok
- Létesítményüzemeltetési- és / vagy ügyviteli folyamatokhoz kapcsolódó nyilvántartások vezetése, adatok gyűjtése, eseti adatszolgáltatás előkészítése, a feladatok naprakész elvégzése,
- Üzemeltetéssel kapcsolatos szolgáltatások koordinációja,
- Ügyviteli folyamatok kialakításának és betartatása ellenőrzésének támogatása,
- Oktatások megszervezésében való részvétel,
- Adatbázisok kezelése,
- Vezetői döntés-előkészítés adminisztratív támogatása, adatszolgáltatás,
- Kapcsolattartás a társterületek képviselőivel, partnerekkel és ellátottakkal,
- A beérkező és kimenő dokumentumok kezelése,
- Iratok iktatórendszerbe való rögzítése, nyomon követése, irattárazása,
- Az ügymenetek, folyamatok figyelemmel kísérése, naprakész nyomon követése,
- Határidős munkák nyilvántartása, figyelemmel kísérése.
Elvárások
- pályakezdő esetén felsőfokú végzettséggel és gazdaságtudományi, jogi, közgazdasági szakirányú szakképesítéssel,
- legalább érettségi végzettséggel és gazdaságtudományi, statisztikai, műszaki, logisztikai, menedzserasszisztens szakképesítés továbbá a szakterületen szerzett legalább 1 év szakmai gyakorlattal,
- vagy az ügyviteli, minőségbiztosítási, egészségügyi gondnoksági és higiéniai, gépész, rendészeti és tűzvédelmi egység szakmai tevékenységénél hasznosítható szakirányú szakképesítés, a szakterületen szerzett legalább 5 éves szakmai gyakorlat
- Haladó szintű MS Office (irodai alkalmazások) ismerete
- Magyar állampolgárság
- Cselekvőképesség
- Büntetlen előélet
Előnyt jelent
- Költségvetési intézménynél legalább 1 év szakmai tapasztalat,
- Nagy gyakorlati tapasztalattal rendelkező excel ismeret,
- Irodai adminisztrációs területen szerzett tapasztalat,
- B kategóriás jogosítvány,
- Utazási hajlandóság.
Elvárt kompetenciák:
- Megbízhatóság
- Felelősségvállalás, felelősségtudat
- Műszaki affinitás
- Terhelhetőség, pontos, precíz munkavégzés
- Jó szervezőkészség
- Önállóság, jó problémamegoldó képesség
- Magas fokú kommunikációs készség szóban és írásban
- Megoldás centrikusság
- Rendszerszemlélet
Amit kínálunk
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény, a 51/2016. (XII.13) NGM rendelet, valamint a Főigazgatóságnál hatályban lévő kollektív szerződés és a KEF szabályzataiban rögzített rendelkezések az irányadók. A kinevezésre a pályázat elbírálását követően kerülhet sor.
Céginformáció
a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. - alapján
pályázatot hirdet
a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság<
Egészségügyi Létesítményüzemeltetési Igazgatóság
Kórház üzemeltetési és támogatási feladatok ellátására
előadó / főelőadó
munkakör betöltésére.
A Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság (KEF) önállóan működő és gazdálkodó költségvetési szerv.
A költségvetési szerv feladatkörét a 250/2014.(X.2.) Kormányrendelet, illetve az alapító okirat határozzák meg.
A közalkalmazotti jogviszony időtartama: határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
Próbaidő: 4 hónap
A munkavégzés helye: Budapest, Győr-Sopron Vármegye, Vas Vármegye, Komárom-Esztergom Vármegye, Bács-Kiskun Vármegye, Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegye, Zala Vármegye, Csongrád-Csanád Vármegye, Veszprém Vármegye, Jász-Nagykun Vármegye
Jelentkezés módja
A pályázathoz csatolni kell:
- a pályázó fényképes szakmai önéletrajzát, az elbírálásnál előnyt jelentő tényezők ismertetésével;
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítványt, vagy annak kiállítására tett kötelezettségvállalási nyilatkozat;
- a végzettséget igazoló oklevelek másolatát;
- a pályázó hozzájáruló nyilatkozatát arról, hogy pályázati anyagát a pályázat elbírálásában résztvevők megismerhetik;
- a pályázó nyilatkozatát arra vonatkozóan, hogy a vagyonnyilatkozat tételi kötelezettségének eleget tesz sikeres pályázat esetén;
- a pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy a pályázat sikertelensége esetén hozzájárul önéletrajza zárt kezeléséhez.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
Az elbírálást követően azonnal.
A pályázatok benyújtásának határideje:2024.05.23.
A KÖZIGÁLLÁSI PUBLIKÁLÁS IDŐPONTJA:2024.05.02.
A pályázatok benyújtásának módja:
A pályázati anyagokat a fent megjelölt tartalommal elektronikus úton, a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva, Jakab Tamásné humánpolitikai főelőadó nevére kérjük benyújtani.
A pályázat elbírálásának határideje:2024.05.30.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése