Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság logo

Előadó / főelőadó

Állás részletei

  • Cég neve

    Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

  • Munkavégzés helye

    1135 BUDAPEST, SZABOLCS utca 37-43..

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Létesítményüzemeltetési- és / vagy ügyviteli folyamatokhoz kapcsolódó nyilvántartások vezetése, adatok gyűjtése, eseti adatszolgáltatás előkészítése, a feladatok naprakész elvégzése,
  • Üzemeltetéssel kapcsolatos szolgáltatások koordinációja,
  • Ügyviteli folyamatok kialakításának és betartatása ellenőrzésének támogatása,
  • Oktatások megszervezésében való részvétel,
  • Adatbázisok kezelése,
  • Vezetői döntés-előkészítés adminisztratív támogatása, adatszolgáltatás,
  • Kapcsolattartás a társterületek képviselőivel, partnerekkel és ellátottakkal,
  • A beérkező és kimenő dokumentumok kezelése,
  • Iratok iktatórendszerbe való rögzítése, nyomon követése, irattárazása,
  • Az ügymenetek, folyamatok figyelemmel kísérése, naprakész nyomon követése,
  • Határidős munkák nyilvántartása, figyelemmel kísérése.

Elvárások

  • pályakezdő esetén felsőfokú végzettséggel és gazdaságtudományi, jogi, közgazdasági szakirányú szakképesítéssel,
  • legalább érettségi végzettséggel és gazdaságtudományi, statisztikai, műszaki, logisztikai, menedzserasszisztens szakképesítés továbbá a szakterületen szerzett legalább 1 év szakmai gyakorlattal,
  • vagy az ügyviteli, minőségbiztosítási, egészségügyi gondnoksági és higiéniai, gépész, rendészeti és tűzvédelmi egység szakmai tevékenységénél hasznosítható szakirányú szakképesítés, a szakterületen szerzett legalább 5 éves szakmai gyakorlat
  • Haladó szintű MS Office (irodai alkalmazások) ismerete
  • Magyar állampolgárság
  • Cselekvőképesség
  • Büntetlen előélet

Előnyt jelent

  • Költségvetési intézménynél legalább 1 év szakmai tapasztalat,
  • Nagy gyakorlati tapasztalattal rendelkező excel ismeret,
  • Irodai adminisztrációs területen szerzett tapasztalat,
  • B kategóriás jogosítvány,
  • Utazási hajlandóság.

 

Elvárt kompetenciák:

  • Megbízhatóság
  • Felelősségvállalás, felelősségtudat
  • Műszaki affinitás
  • Terhelhetőség, pontos, precíz munkavégzés
  • Jó szervezőkészség
  • Önállóság, jó problémamegoldó képesség
  • Magas fokú kommunikációs készség szóban és írásban
  • Megoldás centrikusság
  • Rendszerszemlélet

Amit kínálunk

Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény, a 51/2016. (XII.13) NGM rendelet, valamint a Főigazgatóságnál hatályban lévő kollektív szerződés és a KEF szabályzataiban rögzített rendelkezések az irányadók. A kinevezésre a pályázat elbírálását követően kerülhet sor.

Céginformáció

A Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. - alapján

pályázatot hirdet

a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság<
Egészségügyi Létesítményüzemeltetési Igazgatóság


Kórház üzemeltetési és támogatási feladatok ellátására

előadó / főelőadó



munkakör betöltésére.


A Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság (KEF) önállóan működő és gazdálkodó költségvetési szerv.



A költségvetési szerv feladatkörét a 250/2014.(X.2.) Kormányrendelet, illetve az alapító okirat határozzák meg.

A közalkalmazotti jogviszony időtartama: határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő

Próbaidő: 4 hónap

A munkavégzés helye: Budapest, Győr-Sopron Vármegye, Vas Vármegye, Komárom-Esztergom Vármegye, Bács-Kiskun Vármegye, Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegye, Zala Vármegye, Csongrád-Csanád Vármegye, Veszprém Vármegye, Jász-Nagykun Vármegye

Jelentkezés módja

A pályázathoz csatolni kell:

  • a pályázó fényképes szakmai önéletrajzát, az elbírálásnál előnyt jelentő tényezők ismertetésével;
  • 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítványt, vagy annak kiállítására tett kötelezettségvállalási nyilatkozat;
  • a végzettséget igazoló oklevelek másolatát;
  • a pályázó hozzájáruló nyilatkozatát arról, hogy pályázati anyagát a pályázat elbírálásában résztvevők megismerhetik;
  • a pályázó nyilatkozatát arra vonatkozóan, hogy a vagyonnyilatkozat tételi kötelezettségének eleget tesz sikeres pályázat esetén;
  • a pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy a pályázat sikertelensége esetén hozzájárul önéletrajza zárt kezeléséhez.

 

A munkakör betölthetőségének időpontja:

Az elbírálást követően azonnal.

 

A pályázatok benyújtásának határideje:2024.05.23.

 

A KÖZIGÁLLÁSI PUBLIKÁLÁS IDŐPONTJA:2024.05.02.

 

A pályázatok benyújtásának módja:

A pályázati anyagokat a fent megjelölt tartalommal elektronikus úton, a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva, Jakab Tamásné humánpolitikai főelőadó nevére kérjük benyújtani.

 

A pályázat elbírálásának határideje:2024.05.30.

 


Álláshirdetés jelentése