Állás részletei
-
Cég neve
MagNet Magyar Közösségi Bank Zrt.
-
Munkavégzés helye
1062 Budapest, Andrássy út 98.
-
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Egészségbiztosítás
- Élet- és balesetbiztosítás
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Beosztás szerinti munkarend
-
Elvárások
- Angol középfok
- Nem kell tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
- Lakossági és vállalati ügyfelek bejövő hívásainak és írásban érkező megkereséseinek professzionális kezelése;
- Kimenő hívások indítása;
- A bank termékeivel, szolgáltatásaival vagy eljárásaival, valamint az esetlegesen felmerülő problémákkal kapcsolatos kérdések megválaszolása;
- Banki termékek értékesítése;
- Levelek, tájékoztató anyagok és egyéb dokumentumok megküldése az ügyfelek számára.
Elvárások
- Legalább középfokú végzettség;
- Aktív angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt;
- Megbízható, felelősségteljes, csapatban történő munkavégzés;
- Terhelhetőség, rugalmasság, jó problémamegoldó képesség;
- Kiváló kommunikációs képesség;
- Ügyfélközpontú szemlélet, segítőkész, kedves, nyitott személyiség;
- Precizitás, önállóság;
- Felhasználói szintű számítógép kezelési ismeret.
Előnyt jelent
- Call Centerben és/vagy banki környezetben szerzett munkatapasztalat;
- Aktív társadalmi szerepvállalás;
- Elkötelezettség a fenntarthatóság, a tudatosság és felelős gondolkodásmód iránt.
Amit kínálunk
- Barátságos légkör, elkötelezett, fiatalos csapat;
- Kellemes és kulturált munkakörnyezet, változatos munkakör;
- Belvárosi munkavégzési helyszín (1062, Andrássy út 98.);
- Munkaidő: napi 8 óra;
- Munkarend:
- megszakítás nélküli, hétfőtől-vasárnapig, 0-24 óráig tartó 8 órás műszakokban beosztás szerint vagy hétfőtő-péntekig, 6-18 óra között, 8 órás műszakokban beosztás szerint;
- Határozatlan idejű munkaszerződés, 3 hónapos próbaidővel;
- Cafetéria; Egészség- és életbiztosítás;
- Értékközösség és felelős pénzügyi szemlélet;
- A tevékenység átfogó gyakorlása, komplexitás.
Céginformáció
„Elkötelezettség a fenntarthatóság, a tudatosság, az etikus és felelős pénzügyi gondolkodásmód iránt.”
Mit érdemes tudnod a MagNet Bankról?
Mit érdemes tudnod a MagNet Bankról?
- Több mint 25 éve működünk nyereségesen 100%-ig magyar magántulajdonban lévő kereskedelmi bankként.
- A hazai bankpiacon - egyedülálló módon - közösségi bankként vagyunk jelen, a nemzetközi értékalapú bankokhoz (GABV) tartozunk.
- 2019-ben elnyertük az Év Társadalmilag Felelős Bankja örökös díjat a Mastercard Év Bankja versenyen.
Jelentkezés módja
- Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődésed, és úgy látod, megfelelsz a fent leírt elvárásoknak, küldd el fényképes önéletrajzod és motivációs leveled - „Call center munkatárs” tárgy megadásával -, bérigény feltüntetésével a "Jelentkezem" gombra kattintva.
- A MagNet Magyar Közösségi Bankról és a küldetésről a honlapunkon tájékozódhatsz.
A MagNet Bank Zrt. az álláspályázatokkal kapcsolatban, mint önálló adatkezelő jár el. Az álláspályázattal kapcsolatos részletes adatkezelési tájékoztatást a MagNet Bank weboldalán megtalálható "Kiegészítő Adatkezelési Tájékoztató álláspályázatot benyújtók részére" elnevezésű adatkezelési tájékoztató tartalmazza.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése