HETTYEI-ÉPTECH Kft. logo

Bérügyintéző - Központi Adminisztrátor

Állás részletei

  • Cég neve

    HETTYEI-ÉPTECH Kft.

  • Munkavégzés helye

    8330 Sümeg, Mihályfai utca 31.

  • Egyéb juttatások

    • Munkába járás támogatás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Workstation
    • Monitor (1 db)
    • Windows
    • Desktop PC
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 3-5 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Beérkező külső és belső posta (papír alapú és e-mail levél, számla, szerződések, egyéb dokumentumok) átvétele, érkeztetése, iktatása, illetve szignálásra való előkészítése,  hivatalos dokumentumok összeállítása, rendszerezése, továbbítása, nyomon követése, iratmegőrzés biztosítása
  • Pénzügyi adminisztráció, könyveléssel történő folyamatos együttműködés
  • Vevő számlák készítése, partnerek részére dokumentált megküldése.
  • Az üzleti partnerekkel való kapcsolattartás (szállító és vevő)
  • Egyéb ad-hoc projektekben és feladatokban való részvétel
  • Cég teljes körű bérszámfejtése, TB ügyintézés, ki-és beléptetéssel kapcsolatos munkáltatói feladatok ellátása, bejelentések, bevallások küldése hatóság felé
  • Havi, negyedéves és éves statisztikák elkészítése
  • Munkaügyi iratok rendszerezése, kezelése, kapcsolattartás a hatóságokkal
  • Munkaviszonyhoz kapcsolódó munkaügyi, munkajogi dokumentumok, munkaszerződések, módosítások, tájékoztatók készítése
  • Egyéb munkaüggyel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása

Elvárások

  • 3-5 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Legalább középfokú TB ügyintéző végzettség
  • Word és Excel felhasználói szintű kezelése
  • Középfokú végzettség, gyakorlott gépíró
  • Kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs készség
  • Precizitás, megbízhatóság
  • Szervezőkészség, probléma-megoldó készség
  • Lojalitás és diszkréció
  • Proaktivitás

Előnyt jelent

  • Kulcs- Bér program ismerete
  • 5 évnél több bérszámfejtési és TB ügyintézői munkakörben szerzett tapasztalat
  • Iktatási és szerződés nyilvántartási rendszer ismerete
  • Felsőfokú végzettség (könyvelés, pénzügyi terület előny)

Amit kínálunk

  • Határozatlan idejű, teljes munkaidős álláslehetőség
  • Versenyképes munkabér
  • Dinamikus, fiatalos csapat
  • Folyamatos fejlődés és rengeteg kihívás, változatos munkavégzés
  • Modern irodai háttér és infrastruktúra
  • Hosszú távú biztos szakmai karriert, családias hangulatú (nem multi) cégkultúrát, és nagy önállósággal végezhető munkát ajánlunk
  • Innovatív cégvezetés és fejlődőképes cég
  • Szakmailag magas szintű és önálló munka, folyamatos fejlődés lehetősége
  • Családias, emberi vállalati kultúra

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Céges rendezvények
  • Parkoló

Céginformáció

A 26 éve a mezőgazdasági beruházások építőmestere a dinamikus növekedésének fenntartásához, Bérügyintéző - Központi Adminisztrátor munkatársat keres.  Motiváló munkakörnyezet, támogató vezetői és tulajdonosi stílus, a fiatalos közvetlen légkör érdekes lehet számodra, jelentkezz és építsük fel együtt a közös jövőt!

 

Jelentkezés módja

A jelentkezés során kérem csatolja önéletrajzát, valamint jelölje meg bérigényét.


Álláshirdetés jelentése