Process Solutions Kft. logo

Bérszámfejtő Munkatárs/Adminisztrátor

Állás részletei

  • Cég neve

    Process Solutions Kft.

  • Munkavégzés helye

    1134 Budapest, Váci út 33.

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Egészségbiztosítás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • Nem kell tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Egy dinamikusan növekvő számviteli és bérszámfejtési szolgáltató vagyunk. Saját irodáink és partnerhálózatunk révén Európa-szerte nyújtunk magas színvonalú szolgáltatásokat. Cégcsoportunk Magyországon 2006 óta piacvezető szerepet tölt be. Várunk Téged is a Process Solutions Group közel 400 fős magyarországi csapatába, az alábbi pozícióba:

Bérszámfejtő Munkatárs/Adminisztrátor

Főbb feladatok, munkák

  • Teljes körű bérszámfejtési és TB kifizetőhelyi feladatok ellátása kis- és nagyvállalati partnereink számára;
  • Havi bérszámfejtési feladatok támogatása, cafeteria ügyintézés és adminisztráció;
  • Munkaviszony létesítésével és megszüntetésével összefüggő feladatok elvégzése;
  • Adatszolgáltatások, bevallások, kimutatások és statisztikák készítése a hatóságok felé (NEAK, MÁK, NAV, Egészség-, és Nyugdíjpénztárak);
  • Munkaviszony és jövedelemigazolások kiállítása;
  • Személyügyi anyagok naprakész nyilvántartása.

Az álláshoz tartozó elvárások

  • Folyamatban van / rendelkezel valamilyen releváns felsőfokú szakképesítéssel (OKJ/FOSZK) vagy gazdasági diplomával;
  • Pályakezdőként vagy néhány éves tapasztalattal szeretnél új kihívások elé nézni;
  • Nem okoz gondot az angol nyelvű levelezés;
  • Szívesen dolgozol Excelben és Wordben;
  • Precízen és pontosan végzed a munkádat és könnyen átlátod a komplex folyamatokat.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent

  • Multinacionális környezetben szerzett tapasztalat;
  • Magabiztos Excel tudás;
  • NEXON vagy más bérszámfejtő szoftver ismerete.

Amit mi kínálunk

  • Gondolkodást igénylő, változatos, felelősségteljes munkát;
  • Széleskörű iparági portfóliót;
  • Személyes fejlődést támogató környezetet;
  • Fiatal, dinamikus csapatot;
  • Stabil vállalati hátteret;
  • Hibrid munkavégzési lehetőséget (home office, PS iroda)

Munkavégzés helye:

1134 Budapest, Váci út 33.

Jelentkezés módja

Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.
A pályázati anyagban szereplő személyes adatok kezeléséről bővebben honlapunkon tájékozódhatsz.

Állás, munka területe(i):

  • HR, Munkaügy
  • Bérszámfejtés, TB ügyintézés
  • HR adminisztráció

Álláshirdetés jelentése