L A Pénzügyi tanácsadó KFT logó

Bérszámfejtő és tb ügyintéző

Állás részletei

  • Cég neve

    L A Pénzügyi tanácsadó KFT

  • Munkavégzés helye

    Hibrid 1165 Budapest, Veres Péter út
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Vállalkozói
    • Részmunkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Beosztás szerinti munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Workstation
    • Monitor (2 db)
    • Windows
    • Desktop PC
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Könyvelőirodához tartozó társas és egyéni vállalkozások tagjainak és biztosítottjainak teljes körű bérszámfejtési és társadalombiztosítás ügyintézési feladatainak ellátása, adminisztrációjának kezelése (250-300 fő/hó), havi és hóközi számfejtések elkészítése
  • Munkabérek és egyéb bérjellegű kifizetések, távollétek nyilvántartása, pótlékok elszámolása, óra - és fixbéres elszámolások, költségtérítések számfejtése, letiltások és levonások kezelése, nyilvántartása, adó-és adóalap kedvezmények kezelése, táppénzzel kapcsolatos bejelentések, határidőre történő adatszolgáltatások, bevallások elkészítése és beküldése
  • Biztosítottak be - és kijelentése és a kapcsolódó feladatok elvégzése
  • Foglalkoztatással összefüggő adminisztrációs teendők ellátása
  • Aktuális jogszabályi változások nyomon követése és alkalmazása
  • Kapcsolattartás az ügyfelekkel, könyvelőkkel, könyvvizsgálókkal, hatóságokkal
  • Havi, negyedéves és éves adó - és járulékbevallások, statisztikák, adatszolgáltatások elkészítése és határidőben történő beküldése
  • Rendszeres és eseti adatszolgáltatások elkészítése
  • Éves zárások összeállítása, bevallások elkészítése és beküldése

Elvárások

  • Szakirányú társadalombiztosítási és bérügyintézői végzettség
  • Jogszabályi ismeretek
  • Bérszámfejtői munkakörben szerzett min. 2 éves tapasztalat, gyakorlat
  • Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
  • Problémamegoldó készség, precizitás, önállóság, proaktivitás, elkötelezettség, szorgalom
  • Határidők betartása
  • Jó kommunikációs és közösségben való együttműködési készség

Előnyt jelent

  • Megfelelő hozzáállással való rendelkezés
  • Könyvelőirodai környezetben szerzett tapasztalat
  • Hessyn bérprogram ismerete

Amit kínálunk

  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Munkaviszony vagy más foglalkoztatási mód, megegyezés alapján
  • Fő - vagy részállású munkaidő, megegyezés alapján
  • Versenyképes jövedelem
  • Szakmai képzések támogatása
  • Betanulási idő és személy biztosítása
  • Családias munkakörnyezet
  • Home office lehetőség, megegyezés szerint, meghatározott együttműködési idő után
  • Támogató vezetői hozzáállás

Munkahelyi extrák

  • Kerékpártároló

Céginformáció

  • Lelkes, szakmailag elkötelezett kollégát keresünk, aki szívesen vállalja 250-300 fő teljes körű számfejtését, bérügyintézési feladatainak és adminisztrációjának ellátását, egy rugalmas és támogató vezetői hozzáállású háttérrel rendelkező, több mint 30 éves működési múltra visszatekintő, 5 fős könyvelőirodában.

Jelentkezés módja

  • Magyar nyelvű fényképes önéletrajz, elérhetőség feltüntetésével
  • Végzettséget igazoló dokumentum

Álláshirdetés jelentése