Helit logo

Bérszámfejtő és TB ügyintéző

Állás részletei

  • Cég neve

    Helit

  • Munkavégzés helye

    Magyarország,Budapest,Budafoki út 209/B

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 3-5 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Helit

A Helit Kft. 1991. óta stabil beszállítója a budapesti éttermeknek, hoteleknek, büféknek, valamint felnőtt- és gyermekétkeztetési konyháknak.

Közel 5000 termékből álló választékunkban mára megtalálható a mélyfagyasztott áruk mellett friss hús, hal, tejtermékek, töltelékáruk, szárazáru, vegyiáru, és non-food termékek is.

HR csapatunk keres tapasztalt és lelkes szakembert

BÉRSZÁMFEJTŐ ÉS TB ÜGYINTÉZŐ munkakörbe.

Ha szakértelmeddel és precizitásoddal szeretnél hozzájárulni egy összetartó csapat sikeres működéséhez, akkor Téged várunk!


Bérszámfejtő és TB ügyintéző

MIÉRT CSATLAKOZZ HOZZÁNK?

  • Stabil nagyvállalati hátteret és hosszú távú munkalehetőséget biztosítunk.
  • Kollégáink nyitottsága, rugalmassága, fejlődésre való igénye Téged is segít majd a hatékony munkavégzésben.
  • Részt vehetsz szakmai képzéseken.
  • Pörgős, változatos feladatok várnak Rád.
  • Az alapbéren felül a próbaidőt követően nettó 40.000.- Ft SZÉP kártyát biztosítunk a számodra,
  • Korlátlanul igénybe veheted a céges edzőtermünket.
  • Időközönként céges csapatépítőkkel színesítjük a mindennapokat.


AZ ALÁBBI FELADATOK ELVÉGZÉSÉBEN SZÁMÍTUNK RÁD:

  • A Te feladatod lesz az új munkatársak belépésével kapcsolatos adminisztráció és ügyintézés: adatok bekérése, NAV bejelentés, szerződések, munkaköri leírások és kapcsolódó dokumentációk elkészítése.
  • Teljes körűen elvégzed a bérszámfejtéshez kapcsolódó feladatokat,(előkészítés, adatfeldolgozás).
  • Ellátod a TB ügyintézési feladatokat, beleértve a járulékfizetések kezelését, nyilvántartását.
  • Munkajogi és adózási előírások betartása és folyamatos frissítése.


SIKERES PÁLYÁZÓ LEHETSZ, HA:

  • Rendelkezel szakirányú, TB és bérügyintéző végzettséggel.
  • Van hasonló munkakörben szerzett legalább 3 éves szakmai tapasztalatod.
  • Jól ismered és rendszeresen használod az MS Office programokat (kiemelten Excel).
  • Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készséged van.
  • Képes vagy feladataidat jól priorizálni, pontos és precíz vagy a munkavégzés során.
  • Fontos számodra a fejlődés, nem ijedsz meg a változásoktól, hanem azokra lehetőségként tekintesz.
  • Kreatív ötleteiddel szívesen járulsz hozzá a csapatunk és a cég eredményeihez.


ELŐNYT JELENT SZÁMODRA A KIVÁLASZTÁS SORÁN:

  • Rövid átfutással tudsz kezdeni nálunk.
  • Részt vettél már bérprogram bevezetésének előkészítésében.



Álláshirdetés jelentése