MÁV Szolgáltató Központ Zrt logó

Bérszámfejtési szolgáltatásmenedzsment szakértő

Állás részletei

  • Cég neve

    MÁV Szolgáltató Központ Zrt

  • Munkavégzés helye

    Budapest
  • Egyéb juttatások

    • Egészségpénztár
    • Nyugdíjpénztár
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Rugalmas munkaidő
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 5-10 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • szolgáltatási folyamatok szabályozása
  • folyamatkonszolidáció, minőségbiztosítás
  • szolgáltatás bevezetési és fejlesztési projektek menedzselése
  • belső auditok támogatása
  • ügyfél elégedettség biztosítása
  • incidensmenedzsment
  • szolgáltatásmonitoring
  • a szolgáltatási arculat kialakítása
  • külső, -belső kommunikáció

Elvárások

  • szakirányú diploma
  • MS Office programok komplex ismerete
  • 5 év hasonló területen szerzett releváns szakmai tapasztalat
     

Tulajdonságok, melyek számunkra fontosak

  • rendszerszemlélet
  • elemző készség
  • önálló, koncepcionális, logikus és folyamatban gondolkodás
  • kiváló kommunikáció szóban és írásban

Előnyt jelent

  • valamely bérszámfejtési és / vagy HR rendszer ismerete
  • szolgáltatásmenedzsment tapasztalat
  • arculattervezés, marketing és kommunikációs területen szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

  • rugalmas munkaidő
  • támogató, barátságos munkahelyi légkör
  • bruttó munkabér 4%-ának megfelelő összegű önkéntes nyugdíjpénztári támogatás havonta
  • bruttó 6.016,- Ft /hó önkéntes egészségpénztári tagdíj-kiegészítés munkabérből való legalább nettó 2.000,- Ft /hó tagdíj levonása esetén
  • vasúti utazási igazolvány biztosítása (szabályozás szerinti hozzátartozók részére is)
  • vállalati országbérlet kedvezményes vásárlása munkavállalóink részére

Céginformáció

A MÁV Szolgáltató Központ Zrt. Bérszámfejtési szolgáltatások igazgatóságban a professzionális humán szolgáltatás érdekében egyik kiemelt feladatunk a humán szolgáltatási rendszerek működtetése, használatának felügyelete, a belső szolgáltatás és folyamatfejlesztések megvalósítása, szolgáltatásmonitoring, a támogató funkciók működtetése.

 

Érdekel, milyen egy nagyvállalat humán szolgáltatásainak tevékenysége és szívesen lennél csapatunk tagja? Várjuk jelentkezésedet!


Álláshirdetés jelentése