Magyar Kereskedelmi és Iparkamara logó

Bérszámfejtési és munkaügyi munkatárs

Állás részletei

  • Cég neve

    Magyar Kereskedelmi és Iparkamara

  • Munkavégzés helye

    1054 Budapest, Szabadság tér 7.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Mobiltelefon
    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Lakhatási támogatás
    • Munkába járás támogatás
    • Egészségbiztosítás
    • Sport támogatás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Felsőoktatási szakképzés
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara a hazai vállalkozások fejlődését, versenyképességét és nemzetközi érvényesülését támogatja. Kollégáink nap mint nap a magyar gazdaság erősítéséért dolgoznak.
Bérszámfejtési és munkaügyi munkatársként Te is aktív szereplője lehetsz ennek a küldetésnek!
 
Tegyünk együtt a magyar vállalkozások sikeréért!

Milyen feladatok várnak Rád, ha csatlakozol a csapatunkhoz?
  • Fő feladatod a területileg hozzád tartozó kollégák számára történő bérszámfejtés, illetve a megbízási díjak számfejtéselesz, valamint az ahhoz kapcsolódó dokumentumok kezelése.
  • Feladataid közé tartozik majd a külföldi kiküldetés elszámolásának folyamata.
  • Számítunk rád a Munkaügyi dokumentációk kezelésében, valamint a személyzeti törzsadatok naprakészen tartásában.
  • Aktív részvételedre számítunk a HR folyamatok adminisztratív támogatásában (jelenléti ívek és szabadások, beléptetés, kiléptetés, változáskezelés).
  • Munkád során kapcsolatot tartasz majd a kollégákkal.
Segítesz a HR csapat napi operatív munkájában.

Elvárások

Mikor érdemes erre a lehetőségre jelentkezned?
  • Ha rendelkezel felsőfokú végzettséggel;
  • Ha rendelkezel naprakész 1-2 éves bérszámfejtési és munkaügyi ismeretekkel;
  • Ha van munkatapasztalatod HR adminisztrációs területen;
  • Ha precíz, megoldás orientált, jól együttműködő személynek tartod magad;
  • Ha magabiztosan kezeled az MS Office programjait;
  • Előnyként értékeljük, ha ismered HRmaster szoftvert.

Amit kínálunk

Amiket nyújtani tudunk neked:
  • Munkádat egyaránt megbecsüljük szakmailag és anyagilag is;
  • Széles körű béren kívüli juttatási csomag (Lakhatási támogatás, Munkábajárás támogatás, Sport támogatás);
  • A Medicare klinikáin különféle egészségügyi szolgáltatásokat vehetsz igénybe díjmentesen, valamint éves fogászati kezelésekre felhasználható kerettel;
  • Modern, munkavállalói igényekre szabott munkakörnyezet;
 

Céginformáció

Milyen körülményekre számíthatsz?
  • Az irodánk jelenleg Budapesten az 5. kerületben található, tömegközlekedéssel és autóval egyaránt jól megközelíthető;
  • A feladataid ellátásához minden szükséges eszközt biztosítunk (pl. mobiltelefon, laptop), hogy a munkavégzés zökkenőmentes legyen.
Mi történik, miután jelentkezel?
  • Amennyiben a kiválasztási folyamat során pályázatod megfelel a pozícióval kapcsolatos elvárásoknak, szeretnénk személyesen is megismerni, hogy te is lásd hol és kikkel fogsz dolgozni.
  • Minden jelentkezőnek visszajelzést adunk, és igyekszünk ezt a lehető leghamarabb megtenni.

Jelentkezés módja

Ha úgy érzed, hogy szívesen dolgoznál velünk, kattints a Jelentkezem gombra és küld el számunkra pályázatodat fizetési igény megjelölésével!

Álláshirdetés jelentése