VELUX Magyarország Kft. logo

Bér- és TB ügyintéző

Állás részletei

  • Cég neve

    VELUX Magyarország Kft.

  • Munkavégzés helye

    9341 Fertöd, Malom Köz. 1.

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Munkába járás támogatás
    • Élet- és balesetbiztosítás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 3-5 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

VELUX Magyarország Kft.

Főbb feladatok:

  • bérszámfejtéssel és társadalombiztosítási ügyekkel kapcsolatos feladatok ellátása, dolgozói juttatások pontos, precíz elszámolása (túlóra, pótlék, jutalom, segély, bónuszok, cafetéria, letiltások, betegszabadság, apasági szabadság, táppénz, üzemi baleset, GYÁP, GYED elszámolása a beérkezett dokumentumok és határozatok alapján)
  • új munkavállalók munkaviszonyának létesítésével kapcsolatos bejelentések ellátása, kilépők esetén kijelentés, elszámolás és kilépő dokumentumok elkészítése;
  • személyi adatok és adatváltozások rögzítése, naprakészen tartása a vonatkozó rendszerekben (NexonBér, SiS Work - időadatkezelő rendszer);
  • bérszámfejtés házon belüli lefuttatása, visszaellenőrzések elvégzése, szükséges feladások határidőre való elkészítése,
  • munkabér átutalások (hóközi, hóvégi) elkészítése;
  • társadalombiztosítási ellátások számfejtése, biztosítottak társadalombiztosítási lapjainak vezetése, TB ügyek intézése, nyilvántartások vezetése;
  • a bérszámfejtést érintő külső- és belső auditokban való aktív részvétel;
  • személyügyi irattár megfelelő kezelése (általános adatvédelmi rendelet iránymutatásai alapján), munkavállalói kérdések megválaszolása;
  • időadatrendszer kezelése, ellenőrzése és lezárása a havi bérszámfejtési ciklus keretében;
  • adatszolgáltatás (havi/negyedéves/éves) a hatóságok felé; havi (belső) HR riportok elkészítése;
  • éves adóelszámolás elkészítése (M30), évnyitási és évzárási feladatok elvégzése;
  • együttműködés a HR más szakterületeivel, projektekben való részvétel;
  • a felelősségi területhez tartozó folyamatleírások karbantartása és betartatása, releváns jogszabályok változásának nyomon követése.

Elvárások:

  • Munkaerőgazdálkodási és Társadalombiztosítási ügyintéző képesítés
  • Kiemelkedő ismeretek a NexonBér bérszámfejtő szoftver használatában
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek, különösen Excel terén
  • Legalább 3 év gyakorlati tapasztalat a szakterületen
  • Angol nyelvtudás előny, de nem elvárás

Ajánlatunk számodra:

  • Bruttó 450 000 Ft értékű cafeteria keretösszeg választható elemekkel, az első teljes ledolgozott hónapot követően
  • Munkábajárásodat gépjárművel való közlekedés esetén nettó 30 Ft/km összeggel, tömegközlekedés használata esetén 100%-ban támogatjuk. Ezek mellett igénybe veheted ingyenes, műszakokhoz igazított céges buszjáratainkat 16 településről.
  • Határozott idejű szerződés (2 év)
  • Minden kollégánk számára élet- és balesetbiztosítást kötünk, szükség esetén pedig igénybe vehető Alkalmazotti Alapítványunk segítsége, ami az elmúlt 5 évben közel 2000 munkatársunknak nyújtott anyagi támogatást
  • Kedvezményes sportolási és kikapcsolódási lehetőségeket vehetsz igénybe partnereinknél Egészségprogramunk keretein belül (pl. kedvezményes masszázs, szálláshely, ingyenes mozi és strandolási lehetőség)
  • Kedvezményes termékvásárlási lehetőség biztosítunk saját termékeinkre
  • Csapatunk összeszokott, befogadó munkatársakból áll
  • Vezetőd figyel rád és meghallgat, valamint az első napodtól kezdődően melletted van és figyelemmel kíséri fejlődésedet betanulási terved alapján

Állás, munka területe(i):

  • HR, Munkaügy
  • Bérszámfejtés, TB ügyintézés

Álláshirdetés jelentése