Colas Magyarország Zrt. logó

Bér és TB ügyintéző

Állás részletei

  • Cég neve

    Colas Magyarország Zrt.

  • Munkavégzés helye

    Hibrid 1113 Budapest, Bocskai út 73.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Céges üdülés, üdültetés
    • Munkába járás támogatás
    • Egészségbiztosítás
    • Sport támogatás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • Nem kell tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header
Tudta, hogy a Colas 1929-ben alakult Franciaországban és azóta olyan nagyvállalattá nőtt, ami több mint 50 országban megtalálható és közel 58 000 munkavállalót foglalkoztat? Ezzel cégünk a világ egyik vezető vállalata a közlekedési infrastruktúra építésben és karbantartásban. A Colas Csoport már több mint 30 éve vesz részt Magyarország építőipari beruházásaiban is, lépést tartva a szakma fejlődésével és a változó környezet kihívásaival, folyamatosan stabil hátteret biztosítva munkavállalóinak.
Itt a helye, ha olyan ösztönző munkakörnyezetben szeretne dolgozni, ahol közösen keresünk innovatív és fenntartható megoldásokat a jövő kihívásaira.

HR igazgatóságunkra keresünk új kollégát 1 év határozott időre Bér és TB ügyintéző pozícióba az alábbiak szerint.
  • Bérszámfejtési feladatok támogatása (munkaidőadatok ellenőrzése, eseti kifizetések biztosítása, havi zárással kapcsolatos egyeztetési és ellenőrzési feladatokban való részvétel)
  • Társadalombiztosítással kapcsolatos ügyintézés (betegségi és anyasági ellátások előkészítése, kifizetésük biztosítása, szükséges nyilvántartások vezetése, adatszolgáltatások teljesítése)
  • Munkaviszony megszűnésekhez kapcsolódó feladatok ellátása (hóközi bérszámfejtés és szükséges dokumentumok kiadása)
  • Havi, éves és egyéb rendszeres külső adatszolgáltatások támogatása (KSH, NAV, NEAK stb.)
  • Belső adatszolgáltatások elkészítése (számvitel, kontrolling társosztályoknak)
  • Társosztályokkal és munkavállalókkal való folyamatos kapcsolattartás
  • Kompenzációs vezető munkájának támogatása
  • Szakirányú középfokú végzettség (preferáltan: Munkaerő-gazdálkodási és TB ügyintéző, Bér és TB ügyintéző)
  • Bérszámfejtési programismeret (pl. Nexon, Kulcs-Bér, Abacus, BaBér, stb.)
  • MS Office (Excel haladó szintű) ismerete
  • Releváns szakmai tapasztalat előnyt jelenthet, de junior/ pályakezdő jelöltek jelentkezését is várjuk
  • Kompetenciák: megoldás-központúság, precizitás, megbízhatóság, jó kommunikációs készség, alkalmazkodóképesség, terhelhetőség
  • Szerződés típusa: határozott idejű - 1 év
Egyéni értékeink olyan csapatot építenek, amelyhez egyszerűen jó tartozni. Ezért kérjük Ön is arra törekedjen, hogy a sablonokat kerülve, megmutassa nekünk mi az Ön egyéni értéke. Ha tudni szeretné, hogy miért jó nálunk dolgozni, látogasson el honlapunkra és nézze meg azt a videót, melyben kollégáink mondják el véleményüket.

Álláshirdetés jelentése