Új Világ Nonprofit Szolgáltató Kft. logó

Bér- és társadalombiztosítási ügyintéző

Állás részletei

  • Cég neve

    Új Világ Nonprofit Szolgáltató Kft.

  • Munkavégzés helye

    Budapest
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Munkába járás támogatás
    • Sport támogatás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 5-10 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

Az Új Világ Nonprofit Szolgáltató Kft. tevékenységi körét tekintve egyedüli szereplő az IT szektorban.
A nálunk dolgozó kollégák egy olyan csapat részesei, ahol munkájukkal több ezer milliárd forint felhasználását biztosító Európai Uniós és Hazai forrású pályázatokat kezelő fejlesztéspolitikai rendszert támogatnak. A Társaság egyedi informatikai rendszereket tervez, fejleszt és üzemeltet, valamint információ-technológiai szaktanácsadói tevékenységet is folytat.

A Társaság létszáma 200 fő feletti, melynek teljeskörű bérszámfejtési és TB ügyintézési feladatának ellátására keresünk munkatársat a Gazdasági szervezeti egységen belül a Számvitel szakterületre, az alábbi feladatok végrehajtására
 

  • teljeskörű bérszámfejtési- és TB ügyintézési, valamint kifizetőhelyi feladatok ellátása,
  • munkaidőnyilvántartási szoftver kezelése,
  • távollétek nyilvántartása, pótlékok elszámolása, költségtérítések számfejtése, letiltások kezelése,
  • béren kívüli juttatásokkal kapcsolatos feladatok teljes körű ellátása,
  • adó- és járulékbevallások, kifizetőhelyi- és statisztikai adatszolgáltatások,
  • biztosítottak be- és kijelentése, foglalkoztatással összefüggő adminisztrációs teendő ellátása,
  • rendszeres és eseti adatszolgáltatások készítése,
  • közreműködés ellenőrzések során.

Elvárások

  • társadalombiztosítási- és bérügyintézői végzettség,
  • legalább 5 éves hasonló munkakörben szerzett tapasztalat,
  • önállóság, precizitás, proaktivitás,
  • Excel, Word magabiztos használata,
  • képesség a feladatok priorizálására.

Előnyt jelent

  • regisztrált mérlegképes könyvelői képesítés, könyvelési tapasztalat,
  • TOPSOFT és TOPINFO program ismerete.

Amit kínálunk

  • Változatos, kihívást jelentő feladatok
  • Home Office lehetőség (hibrid munkavégzés)
  • Versenyképes jövedelem és juttatások (munkába járás támogatása, SZÉP kártya, AYCM SportPass, önkéntes pénztári támogatás)
  • Szakmai képzések támogatása
  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség
  • Családbarát munkahely
  • Rendszeres közösségépítő programok
  • Könnyen megközelíthető, modern munkakörülmények Budapest belvárosában (kerékpárbarát munkahely)

Jelentkezés módja

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük küldje el magyar nyelvű fényképes szakmai önéletrajzát a pozíció és bérigénye megjelölésével a "Jelentkezem" gombra kattintva.


Álláshirdetés jelentése