Szeretsz emberekkel foglalkozni? Könnyen és gyorsan oldasz meg komplex eseteket? A hatékony kommunikáció az erősséged?

 

Ha igen a válaszod, ez a munka neked szól.

Bejövő Call Center munkatárs

Miért éri meg Neked?

  • Odafigyelésre és folyamatos támogatásra számíthatsz a betanulás időszakában – és azon túl is
  • Piacképes bérezés mellett, cafetériával, teljesítményalapú jutalékkal ismerik el a munkádat
  • A betanulási időszak alatt is részesülsz start bónuszban
  • Lehetőséged nyílik a pénzügyi szolgáltatás közvetítői vizsga és hasznos, gyakorlatias, valódi piaci ismeretek megszerzésére
  • Stabil munkahelyed lesz egy folyamatosan fejlődő pénzintézetnél
  • Tervezhetőség, kiszámíthatóság és tartalmas feladatok várnak Rád
  • Tömegközlekedéssel jól megközelíthető, újépítésű, zöld irodaházban dolgozhatsz – itt garantáltan komfortos lesz a munkakörnyezeted

Milyen feladatok várnak Rád?

  • Ügyfelek telefonon érkező kérdéseire keresed a legjobb megoldásokat
  • Figyeled az ügyfelek igényeit és közösen találjátok ki a következő lépéseket
  • Új lehetőségeket ajánlasz az ügyfelek figyelmébe
  • A bejövő hívások során megbeszélteket precízen rögzíted az adminisztrációs felületen

Mit várunk Tőled?

  • Középfokú végzettséggel rendelkezel (érettségi)
  • Rendelkezel akár rövidebb ügyfélszolgálati, telefonos értékesítői vagy más ügyfélkapcsolattartásban szerzett tapasztalattal
  • Szeretnél fejlődni és pénzügyi területen szakmai karriert építeni
  • Nyitott vagy a tanulásra

Állás, munka területe(i):

  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Telefonos értékesítő
  • Értékesítési munkatárs
  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Telefonos ügyfélszolgálat

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest, XII. kerület

Jelentkezés módja

Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.