Állás részletei
-
Cég neve
Grafton Recruitment
-
Munkavégzés helye
Hibrid • Budapest -
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Laptop
-
Elvárások
- Angol felsőfok és
- Magyar anyanyelvi szint
- 5-10 év tapasztalat
- Egyetem
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
Alapkezelő partnerünk megbízásából keresünk tapasztalt Back Office Vezetőt, aki magas szintű szakértelemmel, rendszerszemlélettel és vezetői attitűddel képes támogatni a Társaság működését.
Ha otthonosan mozogsz a befektetési alapkezelés világában, szereted a komplex feladatokat és szívesen alakítod a folyamatokat, várjuk jelentkezésed!
Feladatok
A Back Office Vezető a Társaság működésének egyik kulcsfigurája, aki az alábbi területekért felel:
- A teljes back office terület szakmai és operatív irányítása, tevékenységek irányítása, koordinálása, feladatok rendszerezése és kiadása
- A befektetési alapok adminisztrációjának és nyilvántartásainak felügyelete, beleértve a befektetésekhez kapcsolódó dokumentációt és jelentéseket
- Kötelező jelentések és adatszolgáltatások koordinálása és ellenőrzése hatóságok, befektetők és tulajdonosok felé (pl. MNB, MFB)
- Szabályzatok karbantartása és frissítése, részvétel új alapok indításának előkészítésében, külsős jogi és szakmai területekkel való egyeztetés
- A vezetői testületek (Igazgatóság, Felügyelő Bizottság) üléseinek előkészítése, napirendek, dokumentumok összeállítása, jegyzőkönyvvezetés
- Könyvvizsgálatok, kontrolling és pénzügyi kimutatások támogatása, valamint belső pénzügyi feladatok, likviditásmenedzsment és tőkelehívások lebonyolítása
- Kiszervezett szolgáltatókkal és társterületekkel való operatív együttműködés, különösen compliance, kockázatkezelés, IT, könyvelés és könyvvizsgálat terén
- Ingatlanalap-kezeléshez kapcsolódó adminisztratív feladatok koordinálása, szerződések kezelése, NAVÉ-számítások ellenőrzése, leltározás szervezése és a GDPR-DPO feladatok ellátása.
Elvárások
Elvárások
- Felsőfokú gazdasági vagy pénzügyi végzettség
- Megbízható számviteli ismeretek
- Minimum 5 év tapasztalat befektetési alapkezelési területen, azon belül ingatlanalapok kezelésében
- Társalgási szintű angol nyelvtudás (írásban és szóban)
- Erős MS Office ismeretek (különösen Excel)
- Kiváló analitikai készség, komplex problémák megoldására való képesség
- Proaktív, felelősségteljes, csapatban gondolkodó személyiség
Amit kínálunk
Juttatások
- Egészségbiztosítás
- Éves bónusz
- Cafeteria
- Laptop és mobiltelefon biztosítása
- Otthoni munkavégzési lehetőség
Jelentkezés módja
Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése