Grafton Recruitment logó

Back Office Vezető

Állás részletei

  • Cég neve

    Grafton Recruitment

  • Munkavégzés helye

    Hibrid Budapest
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
  • Elvárások

    • Angol felsőfok és
    • Magyar anyanyelvi szint
    • 5-10 év tapasztalat
    • Egyetem
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Alapkezelő partnerünk megbízásából keresünk tapasztalt Back Office Vezetőt, aki magas szintű szakértelemmel, rendszerszemlélettel és vezetői attitűddel képes támogatni a Társaság működését.

    Ha otthonosan mozogsz a befektetési alapkezelés világában, szereted a komplex feladatokat és szívesen alakítod a folyamatokat, várjuk jelentkezésed!

    Feladatok

    A Back Office Vezető a Társaság működésének egyik kulcsfigurája, aki az alábbi területekért felel:

    • A teljes back office terület szakmai és operatív irányítása, tevékenységek irányítása, koordinálása, feladatok rendszerezése és kiadása
    • A befektetési alapok adminisztrációjának és nyilvántartásainak felügyelete, beleértve a befektetésekhez kapcsolódó dokumentációt és jelentéseket
    • Kötelező jelentések és adatszolgáltatások koordinálása és ellenőrzése hatóságok, befektetők és tulajdonosok felé (pl. MNB, MFB)
    • Szabályzatok karbantartása és frissítése, részvétel új alapok indításának előkészítésében, külsős jogi és szakmai területekkel való egyeztetés
    • A vezetői testületek (Igazgatóság, Felügyelő Bizottság) üléseinek előkészítése, napirendek, dokumentumok összeállítása, jegyzőkönyvvezetés
    • Könyvvizsgálatok, kontrolling és pénzügyi kimutatások támogatása, valamint belső pénzügyi feladatok, likviditásmenedzsment és tőkelehívások lebonyolítása
    • Kiszervezett szolgáltatókkal és társterületekkel való operatív együttműködés, különösen compliance, kockázatkezelés, IT, könyvelés és könyvvizsgálat terén
    • Ingatlanalap-kezeléshez kapcsolódó adminisztratív feladatok koordinálása, szerződések kezelése, NAVÉ-számítások ellenőrzése, leltározás szervezése és a GDPR-DPO feladatok ellátása.

Elvárások

  • Elvárások

    • Felsőfokú gazdasági vagy pénzügyi végzettség
    • Megbízható számviteli ismeretek
    • Minimum 5 év tapasztalat befektetési alapkezelési területen, azon belül ingatlanalapok kezelésében
    • Társalgási szintű angol nyelvtudás (írásban és szóban)
    • Erős MS Office ismeretek (különösen Excel)
    • Kiváló analitikai készség, komplex problémák megoldására való képesség
    • Proaktív, felelősségteljes, csapatban gondolkodó személyiség

Amit kínálunk

  • Juttatások

    • Egészségbiztosítás
    • Éves bónusz
    • Cafeteria
    • Laptop és mobiltelefon biztosítása
    • Otthoni munkavégzési lehetőség

Jelentkezés módja

Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.

Álláshirdetés jelentése