
Back Office Munkatárs (pénzintézet) (106-3-42979/PR)
Feladatok:
Rendelkezel már meglévő tapasztalattal vállalati vagy személyi hitelezéssel kapcsolatos segítségnyújtásban, ügyfélkezelésben?
Olyan munkahelyet keresel, ahol valóban odafigyelnek Rád, és támogatják a fejlődésedet? Amennyiben igen, és továbbra is szívesen kamatoztatnád, mélyítenéd a már megszerzett tudásodat egy dinamikusan növekvő vállalatnál akkor ez a Te lehetőséged!
Újonnan létrehozott csapat keresi lelkes, tapasztalt kollégáját, az alábbi feladatok ellátására:
- egyedi hitelügyletek kezelése, finanszírozókkal való kapcsolattartás, státusz egyeztetések
- lejárati értesítők kiállítása, támogatástartalmi igazolások kiküldése
- ügyfelek fizetési kötelezettségének ellenőrzése, fizetési értesítők előállítása, kiküldése
- fizetési moratóriummal kapcsolatos feladatok ellátása: kalkulációk, ellenőrzések végzése
- finanszírozáshoz, újra finanszírozáshoz kapcsolódó feladatok: adatszolgáltatás
- ügyfelek hitelügyleteivel kapcsolatos tájékoztatás, értesítések kiküldése
- informatikai rendszerek tesztelése
- adminisztratív feladatok: levelezőlisták karbantartása, adategyeztetés.
Elvárások:
- Gazdasági vagy pénzügyi szakirányú végzettség
- Hasonló pozícióban (ügyfélszolgálat, banki környezet, vállalati hitelezés) szerzett tapasztalat (minimum 1 év)
- Kiváló kommunikációs képesség
- Együttműködési készség, csapatjátékos attitűd
- Felhasználó szintű számítógépes ismeretek
Amit a megbízónk kínál:
- Határozatlan idejű munkaszerződés
- Versenyképes jövedelem ( + prémium, egyéb juttatások, képzések támogatása)
- Tervezhető munkarend (nincs hétvégi, normál munkarenden túli munkavégzés)
- Központi, könnyen megközelíthető iroda
- Támogató, közvetlen felettes
Állás, munka területe(i):
- Bank, Biztosítás, Bróker
- Banki, Biztosítási szakügyintéző