Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
BECK AND PARTNERS Kft.
Partnerünk az 1998-ban alapított magyar tulajdonban lévő független szoftverfejlesztő és szolgáltató cégként kínál
szakértői tanácsadást és informatikai megoldásokat bankok és tőkepiaci társaságok számára.
Tulajdonosai és alapítói maguk is pénzügyi szolgáltató társaságok korábbi vezetői.
Ez a tény meghatározta a vállalat üzleti filozófiáját, és egyedülálló helyzetbe hozta őket
az IT iparban: erős üzleti fókusz és széleskörű szakértelem jellemezi őket,
amelyet kiváló szoftverfejlesztők és informatikai szakértők támogatnak.
Számukra keresünk új munkatársat a következő pozícióba:
szakértői tanácsadást és informatikai megoldásokat bankok és tőkepiaci társaságok számára.
Tulajdonosai és alapítói maguk is pénzügyi szolgáltató társaságok korábbi vezetői.
Ez a tény meghatározta a vállalat üzleti filozófiáját, és egyedülálló helyzetbe hozta őket
az IT iparban: erős üzleti fókusz és széleskörű szakértelem jellemezi őket,
amelyet kiváló szoftverfejlesztők és informatikai szakértők támogatnak.
Számukra keresünk új munkatársat a következő pozícióba:
Back Office Csoportvezető
Főbb feladatok, munkák:
- A munkaügyi csoport irányítása a vonatkozó jogszabályok, belső szabályzatok mentén
- A munkaügyi, bérszámfejtési feladatok szervezése, ezekben aktív részvétel
- Bérszámfejtés előkészítése
- Új munkavállalók beléptetésének koordinálása (munkaszerződések, szükséges dokumentumok ellenőrzése)
- Távollétek kezelése és nyilvántartása
- Munkaviszony megszüntetésekor elszámolás, igazolások kiadása
- Munkaszerződés módosítások elkészítése
- Riportok, táblázatok, statisztikák, kimutatások elkészítése a vezetőség részére
- A vonatkozó jogszabályok naprakész ismerete, nyomonkövetése
- Szabályzatok és eljárások kidolgozása
- Kapcsolattartás a könyveléssel és bérszámfejtéssel
- A 3 fős Back Office csapat munkájának szervezése
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Felsőfokú szakirányú végzettség
- Naprakész munkajogi ismeretek
- MS Office csomag magabiztos használata, napi gyakorlata
- 2-3 éves releváns szakmai tapasztalat
- Kommunikáció képes angol nyelvtudás
- Precíz, pontos munkavégzés
- Önálló problémamegoldás, komplex látásmód
Amit kínálunk:
- Nyitott gondolkodású kollégák, barátságos légkör
- Szakmailag kiváló, együttműködő csapat és vezetőség
- Magas színvonalú IT és technikai háttér
- Rugalmas munkaidő, nincs törzsidő
- Home office lehetőség (heti 2 nap irodai munkavégzést kérnek)
- Modern, jól megközelíthető iroda
- Kávé, tea, gyümölcsnap az irodában
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Jira tapasztalat
- 1-2 éves vezetői tapasztalat
Állás, munka területe(i):
- HR, Munkaügy
- Bérszámfejtés, TB ügyintézés
- HR adminisztráció
- Pénzügy, Könyvelés
- Számviteli munkatárs
Egyéb információ:
- Munkavégzés pontos helye: Budapest
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése