MOHU MOL Hulladékgazdálkodási Zrt. logo

B2C Ügyfélszolgálati csoportvezető

Állás részletei

  • Cég neve

    MOHU MOL Hulladékgazdálkodási Zrt.

  • Munkavégzés helye

    Budapest

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 5-10 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • A közszolgáltatást támogató szolgáltatással foglalkozó ügyfélszolgálatok közötti együttműködés koordinálása és az alvállalkozók támogatása az ügyfelek kiszolgálásában.
  • Támogatni a szakértő kollégákat a kiemelt és hatósági ügyek kezelésében és megválaszolásában.
  • Irányítani az ügyfélszolgálatok külső szabályozási környezetének és keretrendszerének megértését, változások implementálását.
  • Részvétel a közszolgáltatási folyamat belső szabályozásának folyamatos fejlesztésében.
  • Koordinálni a jelenlegi folyamatok felmérését, és javaslatot tenni a B2C Ügyfélszolgálati tevékenység fejlesztési irányaira.
  • Együttműködni a kollégákkal a belső folyamatok leghatékonyabb kialakításában.
  • Hosszútávú közszolgáltatási és ügyfélszolgálati stratégia kialakítása és az implementálás vezetése.
  • Ügyfélszolgálati folyamatok digitalizálásának vizsgálata.
  • Koordinálni és folyamatosan fejleszteni a közszolgáltatási ügyfélszolgálatok teljesítménymenedzsment rendszerét.
  • Közreműködni az új kollégák kiválasztásában, koordinálni a betanításukat a területre, valamint a tudásmegosztást szervezeten belül.
  • Vezetni a közszolgáltatással kapcsolatos panaszkezelési folyamatot és összefogni a hatósági vagy kiemelt ügyek kezelését.

Elvárások

  • felsőfokú végzettséggel rendelkezel,
  • minimum 5 év szakmai tapasztalattal rendelkezel, amiből minimum 2 évet ügyfélszolgálati szakértő vagy csoportvezetői pozícióban töltöttél,
  • nem okoz gondol az angol nyelv legalább középszintű (B2) használata írásban és szóban,
  • komplex gondolkodásmód, gyors problémamegoldó képesség és agilitás jellemez,
  • nem ismeretlen számodra a projekt menedzsment világa,
  • jól kommunikálsz szóban és írásban a hierarchia minden szintjén,
  • ismered az ügyfélszolgálati rendszereket és szoftvereket legalább felhasználói szinten, az SAP, illetve SalesForce tapasztalat előny

Amit kínálunk

  • Érdekes, komplex feladat, ahol valóban értéket teremthetsz
  • Versenyképes juttatási csomag
  • Inspiráló munkakörnyezet

Céginformáció

Szeretnél részt venni a Magyarországi Hulladékgazdálkodás átalakításában?

Szeretnél olyan szervezetet építeni aminek alapjait közösen rakjuk le és munkánk sikerét vevőink elégedettsége jelzi vissza?

Szeretnél egy olyan csapat tagja lenni ahol Rád és a tudásodra értékként tekintenek?

Akkor itt a helyed jelentkezz …. :)

A MOHU Zrt. az alábbi pozícióba keres új munkatársat: B2C Ügyfélszolgálati Csoportvezető  budapesti székhellyel.

A kolléga szakmailag koordinálja a MOHU Hulladékgazdálkodási Közszolgáltatást támogató ügyfélszolgálati tevékenység napi működését, közreműködik kiemelt és hatósági ügyek kezelésében, valamint hozzájárul a hosszútávú stratégia kialakításához és implementálásához, melynek célja a minél hatékonyabb és eredményes működés elérése az ügyfélélmény emelésével.


Álláshirdetés jelentése