Állás részletei
-
Cég neve
MOHU MOL Hulladékgazdálkodási Zrt.
-
Munkavégzés helye
Budapest
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol középfok
- 5-10 év tapasztalat
- Főiskola
Állás leírása
Feladatok
- A közszolgáltatást támogató szolgáltatással foglalkozó ügyfélszolgálatok közötti együttműködés koordinálása és az alvállalkozók támogatása az ügyfelek kiszolgálásában.
- Támogatni a szakértő kollégákat a kiemelt és hatósági ügyek kezelésében és megválaszolásában.
- Irányítani az ügyfélszolgálatok külső szabályozási környezetének és keretrendszerének megértését, változások implementálását.
- Részvétel a közszolgáltatási folyamat belső szabályozásának folyamatos fejlesztésében.
- Koordinálni a jelenlegi folyamatok felmérését, és javaslatot tenni a B2C Ügyfélszolgálati tevékenység fejlesztési irányaira.
- Együttműködni a kollégákkal a belső folyamatok leghatékonyabb kialakításában.
- Hosszútávú közszolgáltatási és ügyfélszolgálati stratégia kialakítása és az implementálás vezetése.
- Ügyfélszolgálati folyamatok digitalizálásának vizsgálata.
- Koordinálni és folyamatosan fejleszteni a közszolgáltatási ügyfélszolgálatok teljesítménymenedzsment rendszerét.
- Közreműködni az új kollégák kiválasztásában, koordinálni a betanításukat a területre, valamint a tudásmegosztást szervezeten belül.
- Vezetni a közszolgáltatással kapcsolatos panaszkezelési folyamatot és összefogni a hatósági vagy kiemelt ügyek kezelését.
Elvárások
- felsőfokú végzettséggel rendelkezel,
- minimum 5 év szakmai tapasztalattal rendelkezel, amiből minimum 2 évet ügyfélszolgálati szakértő vagy csoportvezetői pozícióban töltöttél,
- nem okoz gondol az angol nyelv legalább középszintű (B2) használata írásban és szóban,
- komplex gondolkodásmód, gyors problémamegoldó képesség és agilitás jellemez,
- nem ismeretlen számodra a projekt menedzsment világa,
- jól kommunikálsz szóban és írásban a hierarchia minden szintjén,
- ismered az ügyfélszolgálati rendszereket és szoftvereket legalább felhasználói szinten, az SAP, illetve SalesForce tapasztalat előny
Amit kínálunk
- Érdekes, komplex feladat, ahol valóban értéket teremthetsz
- Versenyképes juttatási csomag
- Inspiráló munkakörnyezet
Céginformáció
Szeretnél részt venni a Magyarországi Hulladékgazdálkodás átalakításában?
Szeretnél olyan szervezetet építeni aminek alapjait közösen rakjuk le és munkánk sikerét vevőink elégedettsége jelzi vissza?
Szeretnél egy olyan csapat tagja lenni ahol Rád és a tudásodra értékként tekintenek?
Akkor itt a helyed jelentkezz …. :)
A MOHU Zrt. az alábbi pozícióba keres új munkatársat: B2C Ügyfélszolgálati Csoportvezető budapesti székhellyel.
A kolléga szakmailag koordinálja a MOHU Hulladékgazdálkodási Közszolgáltatást támogató ügyfélszolgálati tevékenység napi működését, közreműködik kiemelt és hatósági ügyek kezelésében, valamint hozzájárul a hosszútávú stratégia kialakításához és implementálásához, melynek célja a minél hatékonyabb és eredményes működés elérése az ügyfélélmény emelésével.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése