NMHH Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság logo

Asszisztens (HR / adminisztráció terület)

Állás részletei

  • Cég neve

    NMHH Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság

  • Munkavégzés helye

    1015 Budapest, Ostrom u. 23-25.

  • Egyéb juttatások

    • Szakmai tréningek
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 5-10 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • adminisztratív feladatok ellátása: iratkezelés, az elektronikus szakrendszerek kezelése;
  • beérkező és kimenő postai, illetve elektronikus küldemények kezelése, rendszerezése és iktatása;
  • általános irodai feladatok elvégzése: nyomtatás, fénymásolás, szkennelés;
  • munkaerő nyilvántartó rendszer követése, ellenőrzése;
  • határidőfigyelés;
  • találkozók, egyeztetések előkészítése;
  • kapcsolattartás a hatóság más szervezeti egységeivel;
  • a titkárság rendezett és esztétikus megjelenésének biztosítása;
  • irodai eszközök beszerzéséről (tisztítószerek, irodaszerek, stb.) való gondoskolás.

Elvárások

  • legalább középfokú végzettség;

  • asszisztensi munkakörben szerzett legalább 5 éves tapasztalat;
  • magas szintű számítógépes felhasználói ismeretek és gyakorlat, magabiztos Office-ismeretek;
  • kiváló kommunikáció szóban és írásban;
  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség, igazolt büntetlen előélet.

Előnyt jelent

  • igazgatásszervezői felsőfokú végzettség;
  • angolnyelv-tudás.

 

Személyes elvárások/kompetenciák:

  • kiemelkedő szervező, kommunikációs és problémamegoldó készség;
  • pontosság, precizitás, rugalmas és önálló munkavégzés;
  • terhelhetőség, megbízhatóság, lojalitás;
  • diszkréció, diplomatikusság;
  • nyugodtság, kiegyensúlyozottság;
  • rendszeretet.

Amit kínálunk

  • stabil, hosszú távú munkalehetőség;
  • szakmai fejlődési lehetőség;
  • tréningeken, továbbképzéseken és workshopokon való részvételi lehetőség;
  • hivatali munkarend törzsidővel;
  • versenyképes jövedelem;
  • teljesítményértékelő és ösztönző rendszer;
  • széleskörű személyi juttatási csomag;
  • rendezett, barátságos munkakörnyezet;
  • támogató csapat és vezetés;
  • a munkahely-magánélet egyensúlyára való odafigyelés.

Céginformáció

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) önálló szabályozó szervként látja el Magyarországon a hírközlés szabályozási és felügyeleti, illetve a médiafelügyeleti feladatait. Az NMHH célja minden területen ugyanaz: a fejlődés és a piaci verseny kibontakoztatása; valamint a fogyasztók, felhasználók érdekeinek hatékony képviselete Magyarország biztonságos digitális jövője érdekében.

Az NMHH Hatósági Osztálya a mobil hírközlési szolgáltatók (Magyar Telekom Nyrt., Vodafone Magyarország Zrt., Yettel Magyarország Zrt., DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft.) felügyeletét látja el. Tevékenységével védi az előfizetők és a felhasználók érdekeit a hírközlési szolgáltatások piacán. A Postafelügyeleti Osztály a postai szolgáltatások területén dolgozik annak érdekében, hogy a szolgáltatások igénybe vétele minél magasabb színvonalon történjen. 

Olyan munkatársat keresünk, aki szívesen támogatná a Hatósági Osztály operatív működését, és végezné az Osztály tevékenységéhez kapcsolódó ügyviteli és reprezentációs feladatokat, valamint támogatást nyújtana az Osztályon dolgozó munkatársak napi munkavégzése során. A Hatósági Osztály mellett a szintén a hírközlés-felügyeleti szakterülethez tartozó Postafelügyeleti Osztály adminisztrációja is a feladata lenne új munkatársunknak.

Új kollégánktól támogatást várunk annak érdekében, hogy az Osztály vezetője és munkatársai zavartalanul végezhessék szakmai tevékenységüket. Ehhez szükséges, hogy a leendő asszisztens kolléga pontosan és naprakészen végezze a működéshez szükséges adminisztrációt és ügyviteli feladatokat, és ügyeljen arra, hogy a titkárság környezete rendezett és alkalmas legyen az Osztályon folyó munka támogatására. A Hatósági Osztály szerves része a Hírközlés-felügyeleti Igazgatóságnak, együttesen dolgozunk a szervezeti célok elérése érdekében, így egymás munkáját is támogatjuk, ezért új kollégánkra abban is számítunk, hogy az Igazgatóság és szükség esetén az alá tartozó további szervezeti egységek ügyviteli munkáját és napi életét helyettesként segítse azokon a napokon, amikor a helyettesítés igénye felmerül. Mindezért barátságos emberi és munkahelyi környezetet, jól működő szakrendszereket és jó hangulatú csapatot kínálunk.

 

A munkavégzés helye: 1015 Budapest, Ostrom u. 23-25.

Jelentkezés módja

A pályázati anyaghoz csatolandó:

  • fényképes, magyar nyelvű szakmai önéletrajz;
  • motivációs levél, amelyben kifejti, hogy miért szeretne velünk dolgozni, és miért érzi a pozíciót kompetenciáinak és igényeinek megfelelő lehetőségnek.

 

Jelentkezési információk

Ha ez a munkalehetőség felkeltette az érdeklődését, kattintson a lenti "Jelentkezem" gombra.

Az elektronikus űrlapot értelemszerűen töltse ki. A „Pozíció és bérigény megjelölése” szakasznál jelölje be az „Asszisztens” sor melletti négyzetet.

A jelentkezési határidő: 2024. május 13.

A jelentkezéseket a benyújtási határidő után egy hónapon belül bíráljuk el. A munkakör a kiválasztási folyamat után azonnal betölthető. Felhívjuk figyelmét, hogy csak azokat a pályázókat


Álláshirdetés jelentése