Still Kft. logo

AS support adminisztrátor

Állás részletei

  • Cég neve

    Still Kft.

  • Munkavégzés helye

    2800 Tatabánya, Rákóczi Ferenc út

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Egészségbiztosítás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Játssz a legjobbak között: a STILL éllovas a testreszabott intralogisztikai megoldásokat kínáló szolgáltatók között. Az innovatív megoldások megtalálásában pozíciótól függetlenül minden munkatársunk döntő szerepet játszik. Nálunk változatos feladatokat találsz, nyitott közeg fogad, ahol bőséges szabad mozgásteret kapsz, hogy az ötleteid segítségével vállalatunk még tovább fejlődhessen.

Az országos lefedettségű, anyagmozgató eszközöket és intralogisztikai megoldásokat forgalmazó cég központi szerviz irodájába munkatársat keresünk Tatabánya munkavégzési hellyel a következő munkakörbe:

AS support adminisztrátor

Amivel támogatjuk céljai elérésében:

  • egy profi after sales csapat kulcsemberévé szeretnénk tenni Téged,
  • betanítást és folyamatos szakmai kihívásokat adunk számodra,
  • modern technikai feltételeket biztosítunk,
  • alapbért, mozgóbért + cafetéria juttatást biztosítunk,
  • egészségbiztosítást kötünk részedre, amellyel privát egészségügyi szolgáltatást vehetsz igénybe,
  • egyéb szociális juttatásokban részesítünk.

A következő fontos feladatok várnak Rád:

  • az aftes sales tevékenységének üzleti és adminisztratív támogatása,
  • meglévő szerviz szerződések kezelése,
  • szerviz ajánlatok, díjkalkulációk készítése
  • technikusi hatékonyság elemzése,
  • kapcsolattartás, ügyfelekkel, társosztályokkal, külső partnerekkel,
  • üzleti elemzések, riportok, statisztikák készítése,
  • értékesítés támogatása,
  • kintlévőségek kezelése.

Rád van szükségünk, ha:

  • minimum középfokú végzettséged van;
  • magabiztos angol nyelvtudással rendelkezel (a mindennapi munkavégzéshez szükséges);
  • magabiztosan használod a számítógépet (MS office, SAP);
  • kiváló a kommunikációs készséged írásban és szóban egyaránt;
  • kiváló elemzőkészség és analitikus gondolkodás jellemez;
  • határozott, ügyfélorientált, proaktív személyiség vagy.

Álláshirdetés jelentése