Állás részletei
-
Cég neve
ROSAS Kft.
-
Munkavégzés helye
1239 Budapest, Ócsai út 4/B.
-
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Munkába járás támogatás
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Home office
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol alapfok
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
Budapest, 23. kerületi telephelyünkre olyan precíz, pontos adminisztrátor csapattársat keresünk, aki napi munkájával partnereinket és munkatársainkat támogatja.
A több, mint 25 éves múltra tekintő, 100%-ban magyar tulajdonú vállalatunk fő tevékenysége a teljes körű vámügyintézés, valamint az ehhez kapcsolódó fuvarozás, szállítmányozás és raktározás.
A több, mint 25 éves múltra tekintő, 100%-ban magyar tulajdonú vállalatunk fő tevékenysége a teljes körű vámügyintézés, valamint az ehhez kapcsolódó fuvarozás, szállítmányozás és raktározás.
Elvárások
Amiben számítunk rád / főbb feladatok:
A munkakörhöz kapcsolódó elvárásaink:
Rád mennyire igaz?
- Ajánlatok összeállítása és után követése egyedi igények szerint
- Irattározási rend fenntartása
- Különböző részlegek adminisztratív feladatainak ellátása és összehangolása
A munkakörhöz kapcsolódó elvárásaink:
- Adminisztrációs területen szerzett gyakorlat
- MS Office – különösen Excel – ismeret
- Angol alapfok
- Ha nem félsz a kihívásoktól, képes vagy önálló döntésekre, de betartod a szabályokat és szeretsz támogató csapat része lenni, akkor téged keresünk.
Rád mennyire igaz?
- Szereted a rendet és az átláthatóságot.
- Szívesen dolgozol számokkal, az adatok közötti összefüggéseket könnyen, gyorsan felismered és érvelés során ezekre támaszkodsz.
- Fontos számodra, hogy a munkatársaid, az ügyfelek és a partnerek elégedettek legyenek. Abból tudod, hogy jól végezted el a feladataidat, ha a munkád segítséget nyújtott számukra.
- A problémákra kihívásként tekintesz és a megoldásokra törekszel.
- A struktúrák és a szabályok véleményed szerint fontosak. Éppen ezért szereted átbeszélni a folyamatokat, határidőket, melyekhez tartod is magad.
- A feladataidnak mindig van általad meghatározott prioritási sorrendje.
Előnyt jelent
Az állás betöltéséhez előnyt jelent / gyorsabban jönnek a sikereid nálunk, ha:
- Van logisztikai cégnél szerzett tapasztalatod
- Közel áll hozzád a projektszemlélet
- Szívesen próbálsz ki új szoftvereket és nyitott vagy az innovatív megoldásokra
- Ismerős a kisvállalati kultúra
- Jellemző rád a határidő-orientáltság
- B kategóriás jogosítvánnyal rendelkezel
- Rendszerekben gondolkodsz
- Jártas vagy bármely ERP rendszer használatában
Amit kínálunk
- Azonnali munkakezdés és hosszú távú munkalehetőség
- Bejelentett, főállású munkaviszony
- Versenyképes alapbér és további juttatások
- Home office lehetősége
- Családias, összetartó, kisvállalati munkahelyi környezet
- Szakmai és személyes fejlődési lehetőség
- Hosszútávú szakmai karrierút
Munkahelyi extrák
- Parkoló
Céginformáció
ROSAS LOGISZTIKAI KFT
Az egyedi vámügyek specialistája
Azért dolgozunk, hogy a ROSAS cégcsoport nemzedékről nemzedékre örökítve, több száz év múlva is az alapértékeket megőrizve dinamikusan fejlődő, stabil szervezet legyen, mely biztonságot teremt, mind a munkavállalói, mind pedig az üzleti partnerei számára.
Az egyedi vámügyek specialistája
Azért dolgozunk, hogy a ROSAS cégcsoport nemzedékről nemzedékre örökítve, több száz év múlva is az alapértékeket megőrizve dinamikusan fejlődő, stabil szervezet legyen, mely biztonságot teremt, mind a munkavállalói, mind pedig az üzleti partnerei számára.
Jelentkezés módja
Szeretnél többet tudni és személyesen is bemutatkozni? Küldd el szakmai önéletrajzod! Munkatársunk 2 munkanapon belül keresni fog.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése