ROSAS Kft. logo

Adminisztrátor

Állás részletei

  • Cég neve

    ROSAS Kft.

  • Munkavégzés helye

    1239 Budapest, Ócsai út 4/B.

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Munkába járás támogatás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol alapfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

Budapest, 23. kerületi telephelyünkre olyan precíz, pontos adminisztrátor csapattársat keresünk, aki napi munkájával partnereinket és munkatársainkat támogatja.

A több, mint 25 éves múltra tekintő, 100%-ban magyar tulajdonú vállalatunk fő tevékenysége a teljes körű vámügyintézés, valamint az ehhez kapcsolódó fuvarozás, szállítmányozás és raktározás.
 

Elvárások

Amiben számítunk rád / főbb feladatok:
  • Ajánlatok összeállítása és után követése egyedi igények szerint
  • Irattározási rend fenntartása
  • Különböző részlegek adminisztratív feladatainak ellátása és összehangolása

A munkakörhöz kapcsolódó elvárásaink:
  • Adminisztrációs területen szerzett gyakorlat
  • MS Office – különösen Excel – ismeret
  • Angol alapfok
  • Ha nem félsz a kihívásoktól, képes vagy önálló döntésekre, de betartod a szabályokat és szeretsz támogató csapat része lenni, akkor téged keresünk.

Rád mennyire igaz?
  1. Szereted a rendet és az átláthatóságot.
  2. Szívesen dolgozol számokkal, az adatok közötti összefüggéseket könnyen, gyorsan felismered és érvelés során ezekre támaszkodsz.
  3. Fontos számodra, hogy a munkatársaid, az ügyfelek és a partnerek elégedettek legyenek. Abból tudod, hogy jól végezted el a feladataidat, ha a munkád segítséget nyújtott számukra.
  4. A problémákra kihívásként tekintesz és a megoldásokra törekszel.
  5. A struktúrák és a szabályok véleményed szerint fontosak. Éppen ezért szereted átbeszélni a folyamatokat, határidőket, melyekhez tartod is magad.
  6. A feladataidnak mindig van általad meghatározott prioritási sorrendje.
+1: Elfogadod az iránymutatást és emellett szívesen dolgozol önállóan.

Előnyt jelent

Az állás betöltéséhez előnyt jelent / gyorsabban jönnek a sikereid nálunk, ha:
  • Van logisztikai cégnél szerzett tapasztalatod
  • Közel áll hozzád a projektszemlélet
  • Szívesen próbálsz ki új szoftvereket és nyitott vagy az innovatív megoldásokra
  • Ismerős a kisvállalati kultúra
  • Jellemző rád a határidő-orientáltság
  • B kategóriás jogosítvánnyal rendelkezel
  • Rendszerekben gondolkodsz
  • Jártas vagy bármely ERP rendszer használatában

Amit kínálunk

  • Azonnali munkakezdés és hosszú távú munkalehetőség
  • Bejelentett, főállású munkaviszony
  • Versenyképes alapbér és további juttatások
  • Home office lehetősége
  • Családias, összetartó, kisvállalati munkahelyi környezet
  • Szakmai és személyes fejlődési lehetőség
  • Hosszútávú szakmai karrierút

Munkahelyi extrák

  • Parkoló

Céginformáció

ROSAS LOGISZTIKAI KFT
Az egyedi vámügyek specialistája

Azért dolgozunk, hogy a ROSAS cégcsoport nemzedékről nemzedékre örökítve, több száz év múlva is az alapértékeket megőrizve dinamikusan fejlődő, stabil szervezet legyen, mely biztonságot teremt, mind a munkavállalói, mind pedig az üzleti partnerei számára.

Jelentkezés módja

Szeretnél többet tudni és személyesen is bemutatkozni? Küldd el szakmai önéletrajzod! Munkatársunk 2 munkanapon belül keresni fog

Álláshirdetés jelentése