Prohuman Zrt. logó

Adminisztrátor

Állás részletei

  • Cég neve

    Prohuman Zrt.

  • Munkavégzés helye

    Karcag
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Magyar középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header
Innovatív gumihulladék-újrahasznosítással és vegyipari termékek gyártásával foglalkozó partnerünk részére keresünk munkatársat
  • Általános vállalati adminisztrációs feladatok ellátása.
  • Vállalati hivatalos levelezés kezelése, iktatása
  • Hulladékgazdálkodással kapcsolatos adminisztráció: beszállítások dokumentálása (fizikai és online), kiszállítások dokumentálása (fizikai és online)
  • MOHU Partner Portál kezelése
  • Karbantartások és üzem normál működése során keletkezett hulladékok szerződéseinek kezelése, elszállítások ügyintézése a szerződött partnerekkel
  • Számlázási feladatok
  • Banki ügyintézés
  • Szerződésekkel kapcsolatos ügyintézés
  • Könyvelési alapanyagok előkészítése, átadása
  • Telephely/Irodaház irodai beszerzéseinek koordinálása, ügyintézése
  • Ügyvezető, Telephelyvezető, Műszakvezetők adminisztratív támogatása
  • Középfokú végzettség
  • Legalább 3 éves tapasztalat az adminisztratív, irodai pozicióban
  • Kiváló kommunikációs készségek.
  • Erős problémamegoldó képesség, rugalmasság
  • Megbízhatóság, pontosság, lelkiismeretesség
  • Felelősségteljes munkavégzés
  • Nemrég indult, dinamikusan fejlődő cég vagyunk – most építjük fel együtt a jövőt
  • Széleskörű juttatási rendszer
  • 13. havi fizetés
  • Cafeteria
  • Alapfokú angol nyelvtudás előny
  • Amennyiben érdekelné a munkalehetőség, várjuk jelentkezését önéletrajz csatolásával!

    Álláshirdetés jelentése