Állás részletei
-
Cég neve
KAVÍZ Kft
-
Munkavégzés helye
7400 Kaposvár, Cseri út 16. -
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 3-5 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
- Beérkező szállítói számlák formai és tartalmi ellenőrzése, belső vállalatirányítási rendszerbe (Kristály) történő rögzítése, számlák költségelése;
- Bejövő-, kimenő levelek, e-mailek adminisztrálása, iktatása;
- Szerződések naprakész nyilvántartása, hatályosságának figyelemmel kísérése;
- A belső vállalatirányítási rendszer kezelése, dokumentumok rögzítése, javítása;
- A társaság irodaszer igényének összeállítása, megrendelése, tételes ellenőrzése, szervezeti egységenként történő szétosztása;
- Irattározási feladatok ellátása, közreműködés a Központ leltározási és selejtezési feladataiban;
- Ügyfélszolgálati adminisztrátor helyettesítése
Elvárások
- Pontos, precíz munkavégzés
- Nagyfokú önállóság a munkavégzés során
- Magabiztos Excel, Word felhasználói szintű ismerete
- Irodai/Adminisztrációs területen szerzett minimum 3 év tapasztalat
- Középfokú végzettség
Amit kínálunk
- Határozatlan idejű munkaszerződés, stabil munkahely;
- Hosszú távú munkalehetőség, változatos munkaköri feladatok;
- Munkabéren felüli ösztönző juttatás;
- Munkába járás költségének térítése törvény szerint;
- Kollektív szerződés
Céginformáció
A társaság fő tevékenysége a teljes körű ivóvíz szolgáltatás biztosítása (az ivóvíz kitermelése, kezelése, fogyasztókhoz történő eljuttatása), valamint a szennyvízkezelés és- tisztítás megvalósítása a működési területén.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
